Blevet bannet

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
astro379

Blevet bannet

Post by astro379 »

Hej jeg hedder astro379

jeg er blevet bannet ubegrundet fordi jeg sage en admin imod
hvilket efter min mening er noget være vås
jeg fast slog blot at efter min afk bruger var blevet bannet at det ikke var mig der høstede den

hvilket gav mig et ubegrundet ban
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
julemand101

Re: Blevet bannet

Post by julemand101 »

Du er unbannet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
astro379

Post by astro379 »

men hvorfor bannede du mig????
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
julemand101

Post by julemand101 »

astro379 wrote:men hvorfor bannede du mig????
Jeg bannede dig for at se om det var dig der lavede det lag vi havde. Du skrev i havde gang i en farm og jeg kunne se serveren var helt i bund. Så er jeg sådan set komplet ligeglad med hvor godkendt en farm er. Når man kører nede på 7 TPS så stopper man ALT hvad man har gang i. Og da jeg ikke havde tiden til at undersøge sagde og du selv skrev det var dig der havde gang i en farm og ikke "vi har gang i en farm" så gad jeg ikke høre på dine undskyldninger. Du blev unbanned få minutter efter da jeg fandt ud af der ikke var noget omkring din farm i dette tilfælde.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
astro379

Post by astro379 »

julemand101 wrote:
astro379 wrote:men hvorfor bannede du mig????
Jeg bannede dig for at se om det var dig der lavede det lag vi havde. Du skrev i havde gang i en farm og jeg kunne se serveren var helt i bund. Så er jeg sådan set komplet ligeglad med hvor godkendt en farm er. Når man kører nede på 7 TPS så stopper man ALT hvad man har gang i. Og da jeg ikke havde tiden til at undersøge sagde og du selv skrev det var dig der havde gang i en farm og ikke "vi har gang i en farm" så gad jeg ikke høre på dine undskyldninger. Du blev unbanned få minutter efter da jeg fandt ud af der ikke var noget omkring din farm i dette tilfælde.

hvorfor siger du at jeg sagde ''jeg høster'' når jeg sagde ''vi høster''?
julemand101

Post by julemand101 »

''jeg høster'' fremgår ikke af det jeg har skrevet? Jeg tog derimod direkte citatet fra chatten hvor der står "vi har gang i en farm".
Post Reply