Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Gulvballe

Ansøgning

Post by Gulvballe »

Dit Navn: Lasse

Dit Minecraft Navn: Gulvballe

Alder: 24

Sted: Nordjylland, Nørresundby

Interesser: Jeg har en stor interesse for Apple og elektronik generelt, jeg kan også godt lide at "modde" ting, at hygge med venner og familie.

Minecraft erfaring: Har lidt erfaring med spillet men er blevet lokket til det af min gode ven og kollega Rasmus som spiller på denne server under navnet iHint

Venner på serveren? iHint

Hvorfor vil du joine vores server: For det første for at få ro fra min kollega og gode ven, som har kæftet op om hvor fantastisk dette spil er i meget lang tid. For det andet for at bygge en masse kreative ting sammen med folk og venner. Det er et rigtig hyggespil med uendelige muligheder så jeg har mange planer. Jeg har masser gode ideer på tegnebrættet men hvis jeg skal bygge dem skal det være multiplayer hvor jeg kan "vise dem frem" og bygge videre på den med venner.

Har du læst og forstået reglerne? De er læst og forstået :) .

Lidt extra info omkring mig. Jeg er som før nævnt 24 år, jeg bor i Nørresundby alene i en lille lejlighed.
Jeg arbejder til dagligt hos Humac i Aalborg som ligger i Lille Nygade 8 hvor jeg er elev. Jeg er færdig til Juni og ser frem til at se hvad der så skal ske der efter. Jeg går for at være nørden på arbejde fordi jeg ifølge mine kollegaer bare ved en helt masse ting som normale brugere ikke ved.
Min fritid bruger jeg meget på at holde mig up to date med hvad der sker i Apple verdenen, der ud over kan jeg godt li at drikke en øl og hygge snakke med venner og kollegaer. Jeg bruger nogle timer om ugen på at spille xbox med 2 af mine kollegaer hvor vi spiller Battlefield Bad Company 2 og snakker om hvordan dagen er gået...
Wufei

Re: Ansøgning

Post by Wufei »

Hej Lasse,
Fin ansøgning! Den er godkendt fra min side. Log ind og fang en admin som kan promote dig ;)
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
atlem

Post by atlem »

sees ingame :) godkjent fra min side også
Gulvballe

Post by Gulvballe »

Mange tak... Forventer at hilse på nogle af jer i aften... :D

Hav en god dag.
Casper98dk

Post by Casper98dk »

Hvis du mangler et sted at bo, så har mig og nogle venner en lille by. byen Hedder Silent Hill. bare rolig der er ingen spøgelser ;) Der er nogen huse der bare mangler en ejer som du kan få et af. håber at høre fra dig, da vi kun mangler indbyggere i byen :) Der er en smed, 2 miner, et diskotek, Husene er ikke store men vi kan lave nogle stører nogle med din hjælp :D Vi er 4 ejere af byen, Mig, Aldoalex3, Lacnetic og Macnetic
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Post Reply