Dit Minecraft Navn: Gulvballe
Alder: 24
Sted: Nordjylland, Nørresundby
Interesser: Jeg har en stor interesse for Apple og elektronik generelt, jeg kan også godt lide at "modde" ting, at hygge med venner og familie.
Minecraft erfaring: Har lidt erfaring med spillet men er blevet lokket til det af min gode ven og kollega Rasmus som spiller på denne server under navnet iHint
Venner på serveren? iHint
Hvorfor vil du joine vores server: For det første for at få ro fra min kollega og gode ven, som har kæftet op om hvor fantastisk dette spil er i meget lang tid. For det andet for at bygge en masse kreative ting sammen med folk og venner. Det er et rigtig hyggespil med uendelige muligheder så jeg har mange planer. Jeg har masser gode ideer på tegnebrættet men hvis jeg skal bygge dem skal det være multiplayer hvor jeg kan "vise dem frem" og bygge videre på den med venner.
Har du læst og forstået reglerne? De er læst og forstået

Lidt extra info omkring mig. Jeg er som før nævnt 24 år, jeg bor i Nørresundby alene i en lille lejlighed.
Jeg arbejder til dagligt hos Humac i Aalborg som ligger i Lille Nygade 8 hvor jeg er elev. Jeg er færdig til Juni og ser frem til at se hvad der så skal ske der efter. Jeg går for at være nørden på arbejde fordi jeg ifølge mine kollegaer bare ved en helt masse ting som normale brugere ikke ved.
Min fritid bruger jeg meget på at holde mig up to date med hvad der sker i Apple verdenen, der ud over kan jeg godt li at drikke en øl og hygge snakke med venner og kollegaer. Jeg bruger nogle timer om ugen på at spille xbox med 2 af mine kollegaer hvor vi spiller Battlefield Bad Company 2 og snakker om hvordan dagen er gået...