Min ansøgning om V.I.P

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
santasimon

Min ansøgning om V.I.P

Post by santasimon »

Navn: Matias (Eller som jeg bliver kaldt "Godeske")

Minecraft navn: santasimon

Alder: 13

Sted: Herning i midtjylland

Interesser: Altså nu bruger jeg meget tid på at spille minecraft. Men kan da godt få klemt noget håndbold ind, og jeg elsker begge dele meget højt. Hvis jeg stod i den situation, at jeg skulle vælge, ville jeg nok skære mig midt over, så jeg kunne gøre det hele.

Mine erfaringer med minecraft: Jeg har nu spillet minecraft i en del år, så det er ikke "nyt" for mig at bygge og tænke kreativt. Jeg får tit lov til at lave spawns, til diverse servers. Jeg er også pænt god til at bygge forskelligt. Tit når jeg laver byer og i det hele taget bygger, så bygger jeg i tema. Det vil sige at jeg f. eks. bygger gammeldags eller moderne.

Hvor jeg kender serveren fra: Jeg hader mange af de servers jeg spiller på, så jeg gik på minecraftlisten.dk og ledte efter en ordenlig server. Så fandt jeg jeres server. Og da jeg så reglerne, tænkte jeg bare at det måtte være en god server. Tak minecraftlisten, for at vise mig denne server.

Venner der spiller på serveren: Nej..... Dsv ikke. Men jeg håber at få nogle gode "spille" venner, og så kan jeg da også få lokket nogle venner ind tror jeg.

Jeg vil joine jeres server fordi: Jeg leder efter en god og ordenlig server, og jeg tror jeg finder lykken i denne server. Jeg vil joine jeres server fordi jeg mangler en god server jeg kan udtrykke min kreativitet på. Og så kan jeg jo ligeså godt gøre det på en god server. Hader også servers man bliver griefet på hele tide, og efter jeg har læst reglerne grundigt igennnem, så tror jeg ikke ligefrem at jeg skal regne med at blive griefet på denne server;) Og så kan jeg da også bare bygge nogle fede bygninger på jeres server.

Reglerne: Ja de er læst og forstået
(Undskyld min ansøgning blev lidt langtrukken, men håber i nyder den:D:D)
Grandt_666

Re: Min ansøgning om V.I.P

Post by Grandt_666 »

Din ansøgning er godkendt.

Kom ind på serveren og fang en moderator (blå) eller admin (rød), til en test i reglerne.
Member of The Islanders
GumZ1110

Re: Min ansøgning om V.I.P

Post by GumZ1110 »

testet og promoted
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
Post Reply