Ansøgning - rite2881

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
rite2881

Ansøgning - rite2881

Post by rite2881 »

hey folkens på crafters.dk :p

mit navn er Kasper Lazki
Minecraft nick: rite2881
bopæl: Nørre Alslev ( Falster )
alder: 18

elsker at game, har spillet minecraft siden det startede :P - har ikke så meget styr på alle de her nye updates.
spiller en del Battlefield 3 lige for tiden, og havde nu egentlig bare lyst til noget afslappende gaming i form af, Minecraft. grunden til jeg vælger lige netop den her server, er nok fordi at jeg tænkte det kunne være noget for mig.
har en del erfaring inde for gaming mht. FPS spil. har spillet counter strike source. seriøst og for sjov. har dog aldrig nået så langt at jeg ku tjene på det eller "go pro" - jeg er meget fascineret af computer og har gamet siden jeg var 5. med noget Unreal tournament, quake, diablo, 1, 2, 3 - og en hel del andre.

- jeg laver ikke noget lige for tiden ( arbejdsmæssigt ) - bor hos min søster indtil jeg selv får en smule styr på mit liv og boligsituation osv osv.
har læst og forstået reglerne.
- kender dog ingen på serveren. endnu ;)

gik bare på google og søgte på en dansk minecraft server, i håb om god ping og noget mumble/teamspeak værk.

er alt i alt, en voldsom cool fyr, og jeg elsker at hygge mig! :P

_ sucks til at skrive ansøgninger. hvis der er stavefejl, så bær over med mig. har en nerve eller noget i klemme, så min lillefinger på venstre hånd sover.. xD
Nielsen74

Re: Ansøgning - rite2881

Post by Nielsen74 »

godkent, kom ind på serveren og få en test :)
Image
Nielsen74

Re: Ansøgning - rite2881

Post by Nielsen74 »

testet og promoted
Image
Post Reply