Ansøning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
byggesmolf
Posts: 3
Joined: 02 Mar 2013, 18:49

Andsøgning

Post by byggesmolf »

Dit Navn: Mathias

Dit Minecraft Navn: byggesmolf (min far fandt på det :D )

Alder: 12

Sted: østjylland/Aarhus

Interesser: spiller meget computer, elsker fodbold både på TV og i virkeligheden (Aab fan :D )

Minecraft erfaring: Har spillet en del ofline og på dinomark, men nu er jeg på udkig efter noget andet ;)

Hvor har du hørt om crafters.dk: Minecraftlisten :)

Venner på serveren? nej... endnu :)

Hvorfor vil du joine vores server: Har lige været inde og kigget lidt på den og den ser rigtig sjov ud og som sagt prøver jeg at fine noget afveksling fra dinomark :mrgreen:

Har du læst og forstået reglerne? ja de er læst og forstået :geek:
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Andsøgning

Post by FedeAnderzen »

byggesmolf wrote:Dit Navn: Mathias

Dit Minecraft Navn: byggesmolf (min far fandt på det :D )

Alder: 12

Sted: østjylland/Aarhus

Interesser: spiller meget computer, elsker fodbold både på TV og i virkeligheden (Aab fan :D )

Minecraft erfaring: Har spillet en del ofline og på dinomark, men nu er jeg på udkig efter noget andet ;)

Hvor har du hørt om crafters.dk: Minecraftlisten :)

Venner på serveren? nej... endnu :)

Hvorfor vil du joine vores server: Har lige været inde og kigget lidt på den og den ser rigtig sjov ud og som sagt prøver jeg at fine noget afveksling fra dinomark :mrgreen:

Har du læst og forstået reglerne? ja de er læst og forstået :geek:
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
User avatar
byggesmolf
Posts: 3
Joined: 02 Mar 2013, 18:49

Ansøning

Post by byggesmolf »

Dit Navn: Mathias

Dit Minecraft Navn: byggesmolf ( :ugeek: )
Alder: 12

Sted: østjylland/Aarhus

Interesser: spiller meget computer(skydespil og minecraft), elsker fodbold både på TV og i virkeligheden (Aab fan)

Minecraft erfaring: Har spillet en del offline (cirka. 2 år) og meget på dinomark, men nu er jeg på udkig efter noget andet

Hvor har du hørt om crafters.dk: Minecraftlisten

Venner på serveren? nej... endnu :oops:

Hvorfor vil du joine vores server: Har lige været inde og kigget lidt på og det ser rigtig fonuftigt ud reglerne ser rigmelie ud og det er lige den slaks servere jeg elsker.

Har du læst og forstået reglerne? ja de er læst og forstået og som sagt er de rigmelige og til at overholde.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøning

Post by FedeAnderzen »

byggesmolf wrote:Dit Navn: Mathias

Dit Minecraft Navn: byggesmolf ( :ugeek: )
Alder: 12

Sted: østjylland/Aarhus

Interesser: spiller meget computer(skydespil og minecraft), elsker fodbold både på TV og i virkeligheden (Aab fan)

Minecraft erfaring: Har spillet en del offline (cirka. 2 år) og meget på dinomark, men nu er jeg på udkig efter noget andet

Hvor har du hørt om crafters.dk: Minecraftlisten

Venner på serveren? nej... endnu :oops:

Hvorfor vil du joine vores server: Har lige været inde og kigget lidt på og det ser rigtig fonuftigt ud reglerne ser rigmelie ud og det er lige den slaks servere jeg elsker.

Har du læst og forstået reglerne? ja de er læst og forstået og som sagt er de rigmelige og til at overholde.
Dine 2 ansøgninger er meget ens, du har næsten ikke skrevet mere i 2 omgang så den afviser jeg også.
Image
User avatar
byggesmolf
Posts: 3
Joined: 02 Mar 2013, 18:49

Re: Ansøning

Post by byggesmolf »

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Post Reply