Ansøgning - Skallejohn

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
skallejohn

Ansøgning - Skallejohn

Post by skallejohn »

Halløjtaler!

Jeg hedder Jesper, er 26 år gammel og jeg bor i København, hvor jeg studerer statskundskab. Når jeg ikke studerer eller arbejder, så bruger jeg en hel del tid online, hvor jeg bl.a. spiller Starcraft II med en gruppe venner. Jeg spillede wow siden et par måneder før BC udkom, men stoppede så for et lille års tid siden. Mit Minecraft navn er skallejohn, som stammer fra en gammel wow-character. Siden indså jeg, at det er et ret unikt navn, og at jeg derfor (so far) har kunnet bruge det som brugernavn, når jeg skal bruge et.

Af andre spil, som jeg bruger tid på er på telefon: Clash of Clans, WordFeud, QuizBattle. På alm. comp. spiller jeg mest Starcraft II og nu også Minecraft. Derudover har jeg spillet meget Age of Empires 2, Heroes of M&M, alle Blizzard spil, Civilization, Dune 2, Unreal Tournament, Quake, m.fl.

Jeg har spillet Minecraft i et par uger nu, og spiller primært med en af mine venner (som jeg er ved at lokke til også at søge ind på denne server). Jeg synes, at det er et rigtig hyggeligt spil, og en af mine andre venner er på denne server. Så jeg tænkte, at det kunne være sjovt at spille sammen. Desuden er han ved at bygge et olympisk stadion, og da jeg er et atletisk vidunder, så skal jeg jo være med til at indvie det :) Han hedder i øvrigt Kaffeluskeren.

Jeg har læst serverens regler og kan fuldt ud acceptere dem. Jeg er imponeret over mange af byggerierne og er særlig stor fan af 8-bit parken og star destroyeren. NERDS! ;) Sammen med min kammerat har jeg bygget en pyramide, og et begyndende glaspalads. Da jeg endnu ikke har spillet så længe, har jeg naturligvis ikke nået at bygge en hel masse, Men jeg har nogle gode ideer til byggeprojekter, som jeg gerne vil føre ud i livet.

Jeg er en inkarneret computernørd og en flink fyr og er sikker på, at jeg kan bidrage til et godt miljø på serveren.

Glæder mig til at høre fra jer. Cheers!
/Jesper
Grandt_666

Re: Ansøgning - Skallejohn

Post by Grandt_666 »

God ansøgning, og er derfor godkendt.

Kom ind på serveren, og få en test i reglerne, af en moderator (blå) eller admin (rød).
Member of The Islanders
Nielsen74

Re: Ansøgning - Skallejohn

Post by Nielsen74 »

testede og promotede
Image
Post Reply