Hmm det ser ikke helt ud til at du læser hvad jeg skriver, eller at jeg ikke udtrykker mig klart nok.Dont-say-no-to-panda wrote:Jeg blev ikke snuppet i mens jeg gjorde det. Det kan I se på hvornår jeg har været online og hvornår du har bannet..
Det ene sted skyldes at jeg har været heldig, det andet billede er jo fordi jeg har gået rundt og fundet er vi ikke enige om det?
Du kan simpelthen ikke svare mig på om jeg er bannet pga. x-ray? fordi det ved vi nok efter hånden at det har jeg ikke brugt. Og da jeg ikke har kunne se igennem lava har jeg altså heller ikke udnyttet spillet.. Så du kan i princippet ikke sige hvad jeg er bannet for, som jeg rent faktisk HAR gjort? Du banner mig fordi jeg har været "heldig".
Er der virkelig ikke andre er jer mods der læser med på denne tråd som kan se det fornuftige i denne sag? det virker meget som om at denne FedeAnderzen banner for at skulle banne men ikke rigtig kan se hvad vi skriver til ham. Ved ikke om han har en eller anden personlig vendetta mod Mellaton og mig.
Du siger at det ene sted er du heldig og det andet har du fundet.
Det sted du mener du er heldig, har du minet 2 blokke ned før du finder dia. Der mener jeg så at du må have brugt noget til at kunne se. Hvorfor skulle du ellers gå rundt og grave i lavaen. Hvis man ikke har installeret noget der hjælper en, kan man INTET se. Det tager dig kun 30 sek at finde dia, hakke dem og smutte op igen. Der er ikke gravet ud omkring for at se om der skulle være flere.
Det andet sted som du siger du har fundet er også begravet i lava, hvis du har fundet det må du have gået rundt i lavaen, men som du selv siger kan man ikke se noget i lavaen. Du har i kanten af lavaen(øverste lag lava) sat en fakkel, hvorfor ? Lyser lavaen ikke nok op i sig selv ? Også her er du hurtig fra faklen er sat til du miner dig op igen går der under 30 sek og igen miner du kun ores og 1 blok til trappe, du graver ikke rundt for at se efter mere.
Mht. til svar på hvad du er banned for skrev jeg i min sidste tråd at du er banned for xray eller lign. snyd. I dit tilfælde er det så x-ray lign. snyd.
Mht. andre mods mening, ser jeg gerne at de byder ind med deres vurdering. Jeg har endnu ikke taget fejl i en xray sag, men det er jo muligt jeg overser noget i denne.