Hej Crafters
Jeg har tænkt mig at lave en ny by, og så jeg skal bruge nogle hjælpebyggere, så hvis i er friske på lidt byggeri og har lyst til at hjælpe, så skriv enten i tråden eller send mig en PM.
For at være med skal du lige lave en ansøgning. I den ansøgning skal der stå: Hvor gammel du er, Hvor længe du har spillet på serveren, Hvor lang tid du har tænkt at bruge på at bygge byen, Hvornår du vil være online og hvor længe, og evt. dit navn (behøves ikke), og så selvfølgelig dit Minecraft navn.
500pd
Søger hjælpebyggere til ny by
- 500pd
Søger hjælpebyggere til ny by
Last edited by 500pd on 21 Apr 2013, 19:47, edited 1 time in total.
- Mikk3lg
Re: Søger hjælpebyggere til ny by
Jeg vil gerne hjelpe har nemlig selv en så har ider
Mvh mikk3lg
Ps har ingen anelse om hvor jeg kommer på
Mvh mikk3lg
- 500pd
Hej Mikk3lg. Det ville være fedt hvis jeg kunne vide hvornår du er på. PS det må meget gerne være snart (skal nemlig have hjælpen til at bygge fra idag helst).Mikk3lg wrote:Jeg vil gerne hjelpe har nemlig selv en så har ider
Mvh mikk3lg
Men er der andre der har lyst til at hjælpe?
500pd
- PennisPuff
Jeg kan evt. hjælpe når serveren bliver opdateret kræver dog at jeg har tid
* edit
jeg så dig lige på world map hvis det er ved duff city du har tænkt dig at bygge ved. jeg tror nemlig han er igang med et større projekt der hvor jeg så dig
* edit
jeg så dig lige på world map hvis det er ved duff city du har tænkt dig at bygge ved. jeg tror nemlig han er igang med et større projekt der hvor jeg så dig
- 500pd
Hvem han? Jeg vil gerne lige vide hvem du snakker om.PennisPuff wrote:Jeg kan evt. hjælpe når serveren bliver opdateret kræver dog at jeg har tid
* edit
500pd
- PennisPuff
linker til en tråd i media hvor han viser sine bygninger : viewtopic.php?f=15&t=4374500pd wrote:Hvem han? Jeg vil gerne lige vide hvem du snakker om.PennisPuff wrote:Jeg kan evt. hjælpe når serveren bliver opdateret kræver dog at jeg har tid
* edit
500pd
klik på hans navn hvis du vil sende en pm
- Mikk3lg
penish puff
du kan bare bruge down craft så kan du helt selv vælge vilken version fra beta 1.0.0 til 1.5.1
du kan bare bruge down craft så kan du helt selv vælge vilken version fra beta 1.0.0 til 1.5.1
- PennisPuff
ved jeg problemet er bare at jeg har en lille smule at se til lige for tiden vi skal bland andet have lavet en hjemmeside inden for et par uger, uden hjælp fra læren (vi har ikke haft undervisning i det) og han forventer big time så mig en gruppe vil prøve at give ham det samtidig fodre mine lærer mig med raporterMikk3lg wrote:penish puff
så jeg håber at jeg kan få lidt luft til næste mdr.
- 500pd
Fint. Jeg vil lige kigge på det og så vil jeg sende dig en PM med mit svar.R2_DJ wrote:Jeg melder mig
500pd