VIP Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
PenguinValor

VIP Ansøgning

Post by PenguinValor »

Hej mit navn Andreas og mit Minecraft navn er: PenguinValor.
Jeg er 14 år gammel og bor i Midtjylland.
Mine interesser er: Fodbold, Spil på PC og Ps3 fx. Call of Duty og selvfølgelig Minecraft.

Jeg hørte om jeres server gennem en ven som også selv spiller i serveren, hans navn er Emil og hans Minecraft navn er Uldur.

Personligt har jeg en smule Minecraft erfaring, men kun offline mode hvor jeg har bygget nyere moderne huse (min far er arkitekt). Ellers er min online erfaring meget lille.

Jeg vil meget gerne joine jeres server fordi; at jeg gerne vil bygge store projekter med venner og opleve Minecraft fra den sociale side, udover det vil jeg også gerne have udvidet min online horisont.

Jeg har læst og forstået reglerne (det tog en halv krig og en madpakke), men de sidder i skallen nu.

Hilsen PenguinValor (Andreas).
FedeAnderzen

Re: VIP Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

PenguinValor wrote:Hej mit navn Andreas og mit Minecraft navn er: PenguinValor.
Jeg er 14 år gammel og bor i Midtjylland.
Mine interesser er: Fodbold, Spil på PC og Ps3 fx. Call of Duty og selvfølgelig Minecraft.

Jeg hørte om jeres server gennem en ven som også selv spiller i serveren, hans navn er Emil og hans Minecraft navn er Uldur.

Personligt har jeg en smule Minecraft erfaring, men kun offline mode hvor jeg har bygget nyere moderne huse (min far er arkitekt). Ellers er min online erfaring meget lille.

Jeg vil meget gerne joine jeres server fordi; at jeg gerne vil bygge store projekter med venner og opleve Minecraft fra den sociale side, udover det vil jeg også gerne have udvidet min online horisont.

Jeg har læst og forstået reglerne (det tog en halv krig og en madpakke), men de sidder i skallen nu.

Hilsen PenguinValor (Andreas).
Lidt tynd men jeg godkender den, så kan du altid brilliere i testen ved at være godt forberedt. Kom ind på serveren og fang en admin (rødt navn) eller en mod (blå navn) og bed om testen når du er klar.
Image
Nielsen74

Re: VIP Ansøgning

Post by Nielsen74 »

testede og promodet
Image
Post Reply