007mads1 wrote:Derimod forstår jeg ikke hvorfor /killme ikke er på listen endnu
Troede jeg den var, men du behøver ikke skrive /killme du kan også skrive /killasd eller andet, bare du putter noget bag "kill" så dør du. Du kan også skrive "/kill007mads1trololo"
Du dør stadig selv syntes også du skulle kunne skrive /GoodbyeCrualWorld xD
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.
KingOfAmager wrote:Ved godt vi ikke kan få : lift up og lift Down. Men noget ligende ville være godt bare noget i den stil.
Serveren er så vanilla så muligt. at der er portaler og så videre er vildt i forhold til den originale holdning, og blev kun lavet fordi metroen ikke virkede på daværende tidspunkt..
Men, der er masser af måder at lave en elevator på, brugt dem, eller en stige
-Community Avisens Redaktør
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.
Hej Crafters.
Man kan også skrive /lock og /unlock til at låse og låse ting op med.
For at låse skal man skrive /lock og så slå på den ting man vil låse. For at låse en ting op skal man skrive /unlock og så slå på tingen man vil låse op.
500pd
Mikk3lg wrote:
Prøvede i går jeg kunne ikke få den til at virke ved ikke om det kun er mig eller hvor mange det ikke virker for
Hvilken del af "Bøger (midlertidigt ude af drift)" forstod du ikke?
Vi har slået denne feature fra eftersom der ikke var nogen der brugte den (ingen grund til at køre et ekstra plugin udelukkende for en kommando der ikke benyttes).
Er det vigtigt for dig at kopiere den bog eller var det bare for at teste?
(samtidig kan jeg se det plugin vi benyttede ikke er blevet opdateret i uendelige tider så hvis vi skal bruge lignende funktionalitet så skal jeg ud og finde noget andet)