Dit Minecraft Navn: Hvam02
Alder: 18
Sted: Mindtjylland
Interesser: Spil, computer, minecraft, jagt
Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid?
jeg prøvede singelplayer første gang i septemper og spillede ind til starten i november og der efter holdt jeg en pause og for 2 uger siden startede jeg igen.
Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her
jeg er venner med "noctune", "skoviii" og "lyngze"
Hvorfor vil du joine vores server: Her kan du så skrive om hvorfor du vil ind på vores server, har du kigger rundt omkring og set hvad vi har bygget, kan du lide det synes du at du kan være med til at gøre serveren bedre og bygge noget fedt?.
jeg har set mine venner spille på severen og syndes det ser meget fedt ud og har fået løst til at spille multiplayer, så andre en mig og mine venner kan se hvad jeg har bygget
Har du læst og forstået reglerne? Yes jeg har læst og forstået reglene

ekstre info om mig:
jeg hedder Mathias jeg går på HTX i Herning og jeg er meget interesseret i computerspil og jagt og jeg er ved at tage kørekort. Jeg har kun spillet på singelplayer, men er blevet interesseret i at kunne spille med andre spillere og syntes at crafters.dk er en mega fed sever og forholdsvis meget stor, så der er mange ting og ideer som vil være meget indspirerende at se på.
håber på at få adgang til serveren og at have det sjovet, når den tid kommer.