Hejsa Crafters Admin Staff.
Som i nok ved er jeg Fnappy.
For cirka 1 år siden blev jeg bannet på grund af, at jeg praktisk talt ”Svinede” Xcanner til. Der er gået et år nu, og jeg fortryder det jeg gjorde nu. Det jeg savner, som ikke er er på andre servere, er jo for eksempel udtrykket og ånden ”All About The Comunity”. Det savner jeg meget ved crafters. Jeg har nu spillet MC i noget tid, og er blevet mere moden, hvis jeg skal sige det selv. Grunden til det er at jeg selv har oplevet at blive svinet til på en server, det er meget ubehageligt, og jeg har fuld forståelse for hvis i ikke vil give mig en chance til. Jeg ville bare høre om det var muligt at få en chance til da jeg virkelig savner denne server!
Bannet for svineri
- julemand101
Re: Bannet for svineri
Du blev aldrig medlem herinde og alligevel kan du udtale dig omkring serverens ånd?
Men eftersom der er gået så lang tid er jeg villig til at give dig en ny chance. Skriv en god ansøgning og når den er godkendt vil du blive unbanned således du kan få en test i reglerne.
Men eftersom der er gået så lang tid er jeg villig til at give dig en ny chance. Skriv en god ansøgning og når den er godkendt vil du blive unbanned således du kan få en test i reglerne.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.