Ansøgning - MutantGaming

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
MutantGaming
Posts: 1
Joined: 25 May 2013, 16:38

Ansøgning - MutantGaming

Post by MutantGaming »

Her er min ansøgning til testen

Mit Navn: Aland

Mit Minecraft Navn: MutantGaming

Alder: 13 År

Sted: Nordsjælland

Interesse: Fodbold, Karate, Håndbold, Minecraft, Counter strike source.

Minecraft erfaring: Jeg spiller for det meste multiplayer og jeg har cirka spillet minecraft i 2 år.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg har fundet jer på http://www.minecr ... -community

Venner på serveren? Jeg har dsv ingen venner på serveren. :D

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har set mig lidt omkring og jeg har fundet massere af fede bygninger og alle de ansatte er meget venlige og jeg ville gerne komme ind og game' jeg vil bygge mega mange bygninger med min ven (Theodor) Vi har tænkt os at bygge et slot vi kan bo i og ja, Reglerne er meget gode, og jeres server virker meget professional.


MutantGaming

Joined: 25 Maj 2013, 16:40
User avatar
Nielsen74
Posts: 374
Joined: 04 Dec 2012, 09:22

Re: Ansøgning - MutantGaming

Post by Nielsen74 »

MutantGaming wrote:Her er min ansøgning til testen

Mit Navn: Aland

Mit Minecraft Navn: MutantGaming

Alder: 13 År

Sted: Nordsjælland

Interesse: Fodbold, Karate, Håndbold, Minecraft, Counter strike source.

Minecraft erfaring: Jeg spiller for det meste multiplayer og jeg har cirka spillet minecraft i 2 år.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg har fundet jer på http://www.minecr ... -community

Venner på serveren? Jeg har dsv ingen venner på serveren. :D

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har set mig lidt omkring og jeg har fundet massere af fede bygninger og alle de ansatte er meget venlige og jeg ville gerne komme ind og game' jeg vil bygge mega mange bygninger med min ven (Theodor) Vi har tænkt os at bygge et slot vi kan bo i og ja, Reglerne er meget gode, og jeres server virker meget professional.


MutantGaming

Joined: 25 Maj 2013, 16:40
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
Post Reply