Hvorfor?

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
huldiput

Hvorfor?

Post by huldiput »

Hej Jule

Hvorfor blev jeg Banned , bare fordi jeg er venner med TheSteffen980 er det jo ikke fordi jeg er ligesom Steffen!? Jeg har jo ikke stjålet noget, gjort noget og hvis du tror jeg har hjulpet Steffen eller et eller andet så tro om igen. Jeg er jo total imod ALT det Steffen har gjort. Jeg synes det er ligefrem barnligt af dig Julemand.
Bare fordi jeg snakkede om Thesteffen så synes du (Julemand) at jeg skal bannes. Jeg har venner og har spillet hver dag og overholdt alle regler, og så skal jeg bannes. Det sku for dårligt og total barnligt.

Kh Huldiput.
julemand101

Re: Hvorfor?

Post by julemand101 »

2013-05-31 23:23:13 huldiput Skulle sige fra thesteffen: Du kommer bare og joiner Jule ;)
2013-05-31 23:23:42 Btnlrchjhnsn Vi gider ikke rigtig høre på hvad han har at sige lige nu...
2013-05-31 23:24:21 huldiput Og ses fra Thesteffen :)
2013-05-31 23:24:31 Btnlrchjhnsn Undskyld, hvad sagde jeg?
Jeg har svært ved at nikke genkende til "total imod ALT det Steffen har gjort" når du skriver som du gør der.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
huldiput

Post by huldiput »

Og hvad er det jeg har gjort som er det samme som Steffen har gjordt
julemand101

Post by julemand101 »

Jeg vil gå din Minecraft bruger igennem for grief sager de næste par dage for at sikre mig at der intet er at komme efter. Steffen har lavet så meget grief over flere dage at jeg finder det meget underligt at hans venner (der spillede samtidig højst sandsynligt) ikke opdagede hvad pokker han havde gang i. Derfor er du under mistanke mens jeg undersøge om du også står bag nogen tilfælde af grief på serveren. Det samme gælder BadeAnd99 som bad om at blive banned kort efter dit ban.
BadeAnd99 Så ban mig! For fuck sake det her er sgu da latterligt!!!
Hvis Steffen er så meget en ven at i snakker med ham på Skype så undre det mig meget at han aldrig har nævnt noget som helst over at han ville hævne sig på serveren eller andet gøgl. Min teori er derfor at både du og BadeAnd99 var udmærket klar over at Steffen udgjorde en risiko på serveren men ville ikke nævne det. Ellers synes jeg det virker utroligt at i stadig er på talefod med sådan et røvhul af værste skuffe der nu er årsag til at vi skal bruge timers arbejde på at rette op på det lort han har lavet og det rollback vi er nød til at lave kommer til at gå ud over jeres byggerier.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
huldiput

Post by huldiput »

Jeg har ikke vist det han har altid gået og sagt at han bare gik rundt og kiggede og mere er der ikke i det for vi havde jo ingen mistanke og ikke nogen anelse at han ville griefe. Men det der med at du synes at vi skal droppe Steffen som ven er da noget pis at fyre af, bare på grund af et spil... come on vil du da også total banne ninjastick og aldrig snakke med ham fordi han griefe? Det er sku umoden. Men kan godt se at du vil mistænke os og det er fair men lige frem banne os og flippe ud, det er da lige lidt overdrevet. Og kan sige at jeg har aldrig vist noget med at Steffen ville griefe og synes godt nok det er det mest latterligste man kan gøre!! Og ja skrev det der med Steffen i chat men se nu det sjove i det ikk, det kan da ikke passe at man ikke må lave en mindste fejl eller gøre en lille bitte ting forkert.
julemand101

Post by julemand101 »

1. Forklar venligst Steffen at det ikke gavner din sag at han spammer løs på forummet. Jeg har nu spildt endnu mere tid på ham ved at skulle ban ham fra forummet.

2. Jeg forstår ikke hvorfor du vælger at gengive beskeder fra Steffen når du udmærket er klar over hvad han har lavet på serveren og stemningen omkring ham er temmelig dårlig. Det hjælper ikke at du så fortsætter selv efter en advarsel fra en moderator.

3. Det er i orden hvis du synes du fortsat vil være ven med ham uanset hvordan han har opført sig. Dog er jeg ikke mere ven med Ninjstick at hvis han vælger at lave sådan et nummer som Steffen har lavet så er han ude af Crafters.dk og jeg vil ikke snakke med ham igen. Kald det umodent men jeg kan ikke se hvorfor jeg skal spilde min tid med personer der ødelægger det for så mange spillere og slet ikke når man gør det i sådan en grad. Jeg beklager Ninjastick men sådan er jeg. ;)

4. Jeg kan ikke se det sjove i at du skriver for Steffen i chatten. Du blev ikke banned efter den første besked men fik blot en advarsel men når du så fortsætter kan jeg ikke se hvor mange chancer vi så skulle give dig før du mener vi havde givet dig nok?
julemand101

Post by julemand101 »

Nu har jeg lige været hurtigt rundt omkring spawn og fundet følgende der ser meget underligt ud. Forklar mig venligst hvorfor det ser ud som om TheSteffen980 har griefet min jernbane herude og du har så lige kort efter rettet op på skaderne? Det ser jo i mistænkelig grad ud til at du udmærket var klar over dengang han griefede i det område. Det er desuden samme dag og tidspunkt han smed vand på mit redstone som ligger lige i nærheden.
Attachments
2013-06-01_01.03.38.png
huldiput

Post by huldiput »

Det der med de poweredrail ved godt at det var mig, men nu skal du nok høre forklaringen, tro på den eller ej:
Jeg fræser rundt nede i min metro, og derefter ringer Steffen over Skype. Han render rundt nede i spawnbyen og spørger om jeg vil med rundt og kigge. Derefter ser han din bygning og siger:" Der skal vi op!" Og jeg tænker at vi bare lave et eller andet sjovt parkour derop, men nej Steffen ødelage de poweredrail og jeg sagde:" Ej Steffen du skal bygge det igen." Men han ignorede og gik videre, jeg fjernede nogle cobblestone blokke han havde sat og lagde de poweredrail tilbage og sagde:" Jeg gider ikke når du skal smadre ting" (for sjov), og gik til mit home. Og mere hørte jeg ikke fra Steffen for han rendte jo videre rundt i spawn mens jeg lavedepå vores metro i Grisby.
julemand101

Post by julemand101 »

Jeg tjekker lige dine facts op imod serverloggen i morgen. Er for træt nu. :P
huldiput

Post by huldiput »

Det er også ok er også lidt smadret nu :)
Post Reply