Dit Navn: Stig
Dit Minecraft Navn: thekingthy
Alder: 32
Sted: Thisted
Interesser: Jeg er nørd med stort N og bruger derfor meget tid ved min computer. Jeg spiller blandt andet Minecraft (ja det siger jo lidt sig selv ) company of heroes 2 (beta), wargame airland battle, battlefield 3. Jeg har to drenge på 6 og 7 som jeg også bruger en del tid med (de elsker også minecraft )
Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Jeg har spillet minecraft siden det var beta, så jeg fik det billigt. Jeg har spillet på en server kaldet honorcraft, men den eksisterer desværre ikke mere. Og nu har jeg fået lyst til at spille sammen med andre igen.
Jeg spiller ofte singleplayer og prøver der diverse mods for at variere min minecraft oplevelse.
Hvor har du hørt om crafters.dk: leder sammen med min kæreste efter en server hvor vi kan spille sammen da hun ikke er så vild med at spille med mods. Derfor søgte vi på google og fandt denne som så lovende ud.
Venner på serveren? Ikke endnu. Men min kæreste har også ansøgt så jeg håber da at vi får mulighed for at være med, og måske finde nye venner den vej?
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi det ser ud til at være en god server hvor man ikke bare bliver griefet hele tiden.
Har du læst og forstået reglerne? Jeg har fået min kæreste til at læse dem højt for mig, (håber det tæller ) og har forstået dem
Ansøgning fra thekingthy
- thekingthy
Ansøgning fra thekingthy
Last edited by thekingthy on 06 Jun 2013, 23:33, edited 1 time in total.
- Nielsen74
Re: Ansøgning fra thekingthy
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)thekingthy wrote:Dit Navn: Stig
Sted: Jylland
Interesser: Jeg er nørd med stort N. Men udover at spille en del computer bruger jeg selvfølgelig også min tid på min familie (2 børn og en kæreste)
Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Jeg har spillet på en server kaldet honorcraft. Den eksisterer desværre ikke mere. Og nu har jeg fået lyst til at spille sammen med andre igen. Jeg spiller ofte singleplayer og prøver der diverse mods for at variere min minecraft oplevelse.
Hvor har du hørt om crafters.dk: googlet efter minecraftserver
Venner på serveren? Ikke endnu. Men min kæreste har også ansøgt.
Hvorfor vil du joine vores server: For at spille sammen med min kæreste som ikke er så vild med at spille med mods.
Har du læst og forstået reglerne? Ja
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- thekingthy
Jeg har nu redigeret ansøgningen så den er lidt mere uddybende og håber at den lever bedre op til dine forventninger
- Nielsen74
Godkendt, læs og lær reglerne grundigt, kom så på serveren og fang en Admin (rød) eller Mod (blå) for en test om reglerne.
- GumZ1110
Testet og promotedthekingthy wrote:Dit Navn: Stig
Sted: Thisted
Interesser: Jeg er nørd med stort N og bruger derfor meget tid ved min computer. Jeg spiller blandt andet Minecraft (ja det siger jo lidt sig selv ) company of heroes 2 (beta), wargame airland battle, battlefield 3. Jeg har to drenge på 6 og 7 som jeg også bruger en del tid med (de elsker også minecraft )
Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Jeg har spillet minecraft siden det var beta, så jeg fik det billigt. Jeg har spillet på en server kaldet honorcraft, men den eksisterer desværre ikke mere. Og nu har jeg fået lyst til at spille sammen med andre igen.
Jeg spiller ofte singleplayer og prøver der diverse mods for at variere min minecraft oplevelse.
Hvor har du hørt om crafters.dk: leder sammen med min kæreste efter en server hvor vi kan spille sammen da hun ikke er så vild med at spille med mods. Derfor søgte vi på google og fandt denne som så lovende ud.
Venner på serveren? Ikke endnu. Men min kæreste har også ansøgt så jeg håber da at vi får mulighed for at være med, og måske finde nye venner den vej?
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi det ser ud til at være en god server hvor man ikke bare bliver griefet hele tiden.
Har du læst og forstået reglerne? Jeg har fået min kæreste til at læse dem højt for mig, (håber det tæller ) og har forstået dem
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.