Hej jeg vil lige gi det en chance og lave en ansøgning
Lidt om mig selv.
Navn:Jeg hedder frederik bjerg jensen men ingame hedder jeg frederikdensjove
Alder: Jeg er 12 år gammel blir 13 den 14 september men går i 6 klasse
Hjem: Jeg bor i kalundborg 2 steder
Fritid: Jeg går til americansk fodbold 2 gange om ugen ellers spiller jeg Minecraft og age of wushu og er sammen med venner.
Hvorfor jeg vil ind på serveren: Jeg har ledt lidt tid efter en god server jeg vil spille på, jeg kommer sikkert på mumble.
Om mig: hvis jeg skulle beskrive mig selv vil jeg nok sige en glad og positiv person.
Om Minecraft: Jeg har spillet minecraft i cirka 2 år og synes selv jeg er ret god til at bygge jeg har bygget ret vilde til igennem årene og vil vise den her server en helt ny måde at bygge på
Regler: jeg har læst alle regler om er helt enig i dem
VIl sige tak fordi du/i vil læse min ansøgning om at blive V.I.P
Ansøgning om at blive V.I.P :)
- FedeAnderzen
Re: Ansøgning om at blive V.I.P :)
Godkendt kom ind på serveren og fang en mod eller admin til en test når du kan reglerne.
- Grandt_666
Første test gik ikke helt så fejlfrit som ønsket, så kan få en ny test i morgen efter solen er stået op.
Member of The Islanders
- Nielsen74
- Grandt_666
FY da.Nielsen74 wrote:så så ikke grandt_666´s post han er så tested og promodet nu.
Member of The Islanders
- Nielsen74
ja men for den "lille" fortelse får frederikdensjove da også lige 3 dage i skyggen til at tænke over om det nu også var helt iorden at han spurgte en anden når han var klarover udsættelsen
- frederikdensjove
Tager det positivt, det var nok fair nok havde fortjent det men heltivis var det kun 3 dage lærer af mine fejl.
Ses om 3 dage
Ses om 3 dage