Dav Crafters.dk! Her er min ansøgning om VIP på jeres server. Udmiddelbart ser serveren fantastisk ud af hvad jeg har læst og set af billeder. Ser frem til at joine jeres fællesskab!
Mit Navn: Ermin Inajetovic
Mit Minecraft Navn: Kiddohki
Alder: 18 - 6 juni 1995.
Sted: Slagelse, Vestsjælland.
Interesser: Musik, Gaming, Kæresten
Minecraft erfaring: Det hele startede med for mange år siden at en spurgte mig om jeg ikke ville prøve minecraft.. men det vil tage for lang tid at fortælle den historie! Lange historie, kort. Ja, jeg har en masse minecraft erfaring, har spillet i mange år, både single og multiplayer og også på servere med mods så som Tekkit og lignende. Men har selvfølgelig også spillet på en masse vanilla servers - Jeg har haft små og store bygge projekter i Minecraft. Så ja, lidt all around
Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg fandt frem til denne server, da jeg sad og tænkte jeg gerne ville prøve og spille på en dansk minecraft server som har en masse at byde på. Så fandt denne server ligge ret højt oppe på en dansk minecraftliste, hvilket er jo tegn på at serveren fungere optimalt
Venner på serveren? Desværre kender jeg ikke nogen som spiller på serveren, men ser frem til at lære en masse nye og dejlige mennesker at kende
Hvorfor vil du joine vores server: I starten fangede serveren mig fordi jeg så der stod; "It is all about the community" hvilket jeg er utrolig enig i! Der er ikke noget værre end en server hvor community'en er død og hvor det ikke fungere. Så da jeg læste den lille sætning, så gik jeg straks ind og så hvad serveren havde og byde på! Lagde især mærke til jeres skyblock verden (hvor jeg nok vil bruge mest tid hæhæhæh :3)
Har du læst og forstået reglerne? Yep reglerne er fuldt forstået og er 100% også overholdt!
Ansøgning om VIP - Kiddohki
- FedeAnderzen
Re: Ansøgning om VIP - Kiddohki
Godkendt, kom ind og fang en admin (rød) eller mod (blå) og bed om testen når du har sat dig ind i reglerne.
- FedeAnderzen