Navn: Kasper Gaardbo
Minecraft navn: Gaardbo
Emne: Ansøgning om annullering af ban.
Hej, jeg blev bannet for ca. et år og 4mdr. siden pga. tyveri.
Jeg føler at jeg har afsonet min straf og er klar til at blive rehabiliteret, jeg er blevet et år ældre og kan understrege at sådanne dumheder ikke vil ske igen, jeg er udmærket godt klar over at jeg har fat i den korte ende, men når det så er sagt ønsker jeg at være en del af samfundet igen. Jeg er stadig på top 200 over bedste byggere, jeg har gjort meget på den server her, bygget mange ting. Den dag i dag fortryder jeg meget at jeg stjal noget så ubetydeligt.
Efter jeg blev bannet appellerede jeg også her på siden og ønskede at min straf blev formildet, jeg fik ikke medhold i den sag, forståeligt nok. Men der er nu gået et år, jeg føler at jeg er klar til at komme tilbage på serveren og deltage aktivt. Om det er muligt er op til ledelsen, men jeg håber herfra. alt andet end lige, løber der meget vand under broen på 1,4 år. Jeg fortryder og ønsker bare at komme tilbage på danmarks mest seriøse minecraft server
Hilsen Kasper Gaardbo "Gaardbo"
Ban
- julemand101
Re: Ban
Fin formuleret undskyldning.
Du får lov til at skulle tage regeltesten igen og hvis du består den så kommer du ind igen.
Du får lov til at skulle tage regeltesten igen og hvis du består den så kommer du ind igen.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Grandt_666
Re: Ban
Det lykkedes flot, og er nu sluppet løs på egen hånd igen.julemand101 wrote: Du får lov til at skulle tage regeltesten igen og hvis du består den så kommer du ind igen.
Member of The Islanders