Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
ekstrand
Posts: 5
Joined: 17 Feb 2011, 17:29

Ansøgning

Post by ekstrand »

Navn:
Marck Ekstrand.
Alder:
Jeg er næsten 13 år.
Minecraft navn:
Stillhoff.
Sted:
Jeg bor i Nørre Alslev på Falster Danmark.
Interesser:
Jeg bruger en del tid ved min pc, jeg spiller golf og badminton.
Minecraft erfaring:
Jeg så første gang minecraft hos en af mine venner, han viste mig hvordan det virkede. Jeg har selv spillet meget singel player, men det er ikke så sjovt. Har bygget en del Minecar netværk og ellers fået en del erfaring fra de mange timer jeg har været derinde.
Hvorfor vil du joine vores server:
Jeg har været inde og kikke på den og den er bare så flot, med så mange store og flotte bygninger.
Der er jo også et kæmpe Minecars netværk og det syntes jeg er rigtigt flot. Jeg vil gerne hjælpe til at gøre det endnu bedre.
Jeg kan bedst lide når det er fredfyldt og flot.
Minecraft skils:
Jeg har ikke rigtigt nogen skils, men jeg kan godt lide at lave Minecart, jeg har lige fået min kode i Minecraft, har ind til nu kun spillet ofline.ca. 4-5 md.
Denne server vil jeg gerne på, det er den eneste server hvor jeg har set Minecart netværker på, og det er det jeg bedst kan lide.
Der er også en del kontrol og ikke nogen der bare vil ødelægge det hele.
Byggeprojekter:
Jeg vil gerne bygge et hus under jorden, hvor jeg kan bygge en flot Minecarts bane.
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: Ansøgning

Post by miscje »

Tak, det var en klar forbedring. Den er godkendt, hvis du kan fortælle, at du har læst og forstået reglerne...
You stay classy
User avatar
ekstrand
Posts: 5
Joined: 17 Feb 2011, 17:29

Re: Ansøgning

Post by ekstrand »

Jeg har læst og forstået reglerne.
Mvh.
Ekstrand ( Stillhoff )
User avatar
Cyndrom
Posts: 73
Joined: 08 Nov 2010, 00:08
Location: Svendborg

Re: Ansøgning

Post by Cyndrom »

Hej stillhoff, du skriver du er næsten 13? så du må altså være 12 :P Men det helt iorden, jeg godkender den.
User avatar
ekstrand
Posts: 5
Joined: 17 Feb 2011, 17:29

Re: Ansøgning

Post by ekstrand »

mange tak
User avatar
Cyndrom
Posts: 73
Joined: 08 Nov 2010, 00:08
Location: Svendborg

Re: Ansøgning

Post by Cyndrom »

Stillhoff jeg har rejected din applikation pga du har griefet en minecart i metroen, og fordi du ikke svarer direkte på mine spørgsmål omkring det. Kan godt være du ikke vidste du kunne fjerne dem, men forstår ikke du stadig prøver, og sig dog til en admin hvis du kommer til at ødelægge noget istedet for at rende fra det.
User avatar
ekstrand
Posts: 5
Joined: 17 Feb 2011, 17:29

Re: Ansøgning

Post by ekstrand »

jeg skal nok svare men det går ikke så hortig nonge gange og skal nok lade vær med at tag ting uden at spøre om lov fårst
Post Reply