Kan jeg blive VIP

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
pizzapalle007
Posts: 1
Joined: 12 Oct 2013, 22:20

Kan jeg blive VIP

Post by pizzapalle007 »

Hej.... Patrick her. Jeg er ny og har kigget lidt hist og pist efter en server som for det første er Dansk. Men også en som jeg ved har fået komplimenter og gode anbefalinger. Så fandt jeg Crafters.Dk AWESOME var det første jeg tænkte. Hihi :lol: Jeg har læst reglerne og tror godt jeg kunne bruge en masse tid med at få bygget noget flot, og kæmpe mod andre spillere. Så jeg ville høre om jeg kunne blive VIP inde på serveren det kunne være fedt.

MvH pizzapalle007 ;)
Last edited by pizzapalle007 on 12 Oct 2013, 22:39, edited 1 time in total.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Kan jeg blive VIP

Post by julemand101 »

pizzapalle007 wrote:Hej mit navn er Patrick. Jeg vil gerne blive VIP -

Brugernavn: pizzapalle007

LAWL :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Kan jeg blive VIP

Post by FedeAnderzen »

pizzapalle007 wrote:Hej.... Patrick her. Jeg er ny og har kigget lidt hist og pist efter en server som for det første er Dansk. Men også en som jeg ved har fået komplimenter og gode anbefalinger. Så fandt jeg Crafters.Dk AWESOME var det første jeg tænkte. Hihi :lol: Jeg har læst reglerne og tror godt jeg kunne bruge en masse tid med at få bygget noget flot, og kæmpe mod andre spillere. Så jeg ville høre om jeg kunne blive VIP inde på serveren det kunne være fedt.

MvH pizzapalle007 ;)

Også afvist, du må finde en anden server at spille på, brug evt http://www.minecraftlisten.dk
Image
Post Reply