Ansøgning - Chris

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Spearstone
Posts: 1
Joined: 14 Aug 2013, 23:51

Ansøgning - Chris

Post by Spearstone »

Dit Navn: Chris

Dit Minecraft Navn: Spearstone

Alder: 25

Sted: Kronjylland

Interesser: Spil, computer, minecraft, wow andre spil :)

Minecraft erfaring: Har spillet Minecraft ofte! Singleplayer og multiplayer på en anden! Dog kun kort tid!

Hvor har du hørt om crafters.dk: Buddy

Venner på serveren? Ingen endnu desværre! :)

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg leder efter et rart dansk minecraft comunity jeg kan spille med.

Har du læst og forstået reglerne? Yes de er læst og forstået

Jeg har kigget jeres server og den ser spændende ud! :) Jeg håber i vil tage mig i betragtning. Jeg er en flinker fyr og en god nørd ! ;)

// Chris Juul
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning - Chris

Post by julemand101 »

Spearstone wrote:Dit Navn: Chris

Dit Minecraft Navn: Spearstone

Alder: 25

Sted: Kronjylland

Interesser: Spil, computer, minecraft, wow andre spil :)

Minecraft erfaring: Har spillet Minecraft ofte! Singleplayer og multiplayer på en anden! Dog kun kort tid!

Hvor har du hørt om crafters.dk: Buddy

Venner på serveren? Ingen endnu desværre! :)

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg leder efter et rart dansk minecraft comunity jeg kan spille med.

Har du læst og forstået reglerne? Yes de er læst og forstået

Jeg har kigget jeres server og den ser spændende ud! :) Jeg håber i vil tage mig i betragtning. Jeg er en flinker fyr og en god nørd ! ;)

// Chris Juul
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning - Chris

Post by julemand101 »

Forældet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply