Ansøning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Afrikaner2
Posts: 9
Joined: 02 Nov 2013, 14:48

Ansøning

Post by Afrikaner2 »

Dit navn: Emre

Dit efternavn: Odabasi

Dit minecraft navn: afrikaner2

Alder: 12 år

Sted: nordsjælland

interesser: Spil,Computer,redigevideo og minecraft

Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i 4 år og har spillet multiplayer på andre server det har jeg spillet
i 3 år

Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg har hørt af nogle mennesker der spiller på andre server at serveren er vild fed man skal lave sin egen by siger de så tænte jeg at jeg vil prøve noget ny på minecraft

Venner på serveren? har dsv ikke nogle venner på serveren men gad godt

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi har hørt gode anmeldeser og så tænkte jeg at jeg vil prøve noget nyt som sagt gad godt at prøve at lave en by og kan få venner at tale med i skype og sådan noget.

Har du læst og forstået reglerne? jeg har brugt meget tid til at forstå reglerne og læse dem igennem og jeg er ikke i tvivl om noget nej

jeg syntes det er kreativt findet på jeres server jeg gider ikke det de faction og kitpvop og alt det der det gider jeg ikke nu vil jeg prøve at bygge en by Hvis jeg bliver vip.. Så vil jeg bygge en by. Jeg syntes det er fede plugins i har på serveren og jeg tror ikke der nogle der kan lave en bedre server ind den her sever.. Håber i syntes godt om min ansøgning. :D :D
BetinaLerche
Posts: 917
Joined: 09 Sep 2012, 12:23

Re: Ansøning

Post by BetinaLerche »

Afrikaner2 wrote:Dit navn: Emre

Dit efternavn: Odabasi

Dit minecraft navn: afrikaner2

Alder: 12 år

Sted: nordsjælland

interesser: Spil,Computer,redigevideo og minecraft

Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i 4 år og har spillet multiplayer på andre server det har jeg spillet
i 3 år

Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg har hørt af nogle mennesker der spiller på andre server at serveren er vild fed man skal lave sin egen by siger de så tænte jeg at jeg vil prøve noget ny på minecraft

Venner på serveren? har dsv ikke nogle venner på serveren men gad godt

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi har hørt gode anmeldeser og så tænkte jeg at jeg vil prøve noget nyt som sagt gad godt at prøve at lave en by og kan få venner at tale med i skype og sådan noget.

Har du læst og forstået reglerne? jeg har brugt meget tid til at forstå reglerne og læse dem igennem og jeg er ikke i tvivl om noget nej

jeg syntes det er kreativt findet på jeres server jeg gider ikke det de faction og kitpvop og alt det der det gider jeg ikke nu vil jeg prøve at bygge en by Hvis jeg bliver vip.. Så vil jeg bygge en by. Jeg syntes det er fede plugins i har på serveren og jeg tror ikke der nogle der kan lave en bedre server ind den her sever.. Håber i syntes godt om min ansøgning. :D :D
Du har allerede fået afvist 2 ansøgninger, igen må jeg fortælle dig at du ikke kan blive VIP hos os.
Find en anden server at spille på på minecraftlisten.dk

viewtopic.php?f=17&t=5767
User avatar
Afrikaner2
Posts: 9
Joined: 02 Nov 2013, 14:48

Re: Ansøning

Post by Afrikaner2 »

kan jeg ikke bare få en chance mere det er jo derfor i ikke får nogle ind på serveren
BetinaLerche
Posts: 917
Joined: 09 Sep 2012, 12:23

Re: Ansøning

Post by BetinaLerche »

Afrikaner2 wrote:kan jeg ikke bare få en chance mere det er jo derfor i ikke får nogle ind på serveren
Vi får masser af spillere ind på serveren, og vi sorterer i dem som vi vil.
Vi får tonsvis af dedikerede spillere ind, spillere som har brugt tid på at skrive en rigtig god ansøgning.

Du får ikke en chance mere.
User avatar
Afrikaner2
Posts: 9
Joined: 02 Nov 2013, 14:48

Re: Ansøning

Post by Afrikaner2 »

jeg vil gøre alt for at få en chance
User avatar
Afrikaner2
Posts: 9
Joined: 02 Nov 2013, 14:48

Re: Ansøning

Post by Afrikaner2 »

hvorfor er jeg banned og hvorfor er jeg en løgner
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøning

Post by FedeAnderzen »

Afrikaner2 wrote:hvorfor er jeg banned og hvorfor er jeg en løgner
Jeg kan se du er blevet banned for gentagne gange at plage om at få en minecart, på trods af at folk på serveren sagde nej og bad dig læse lidt op på hvad slags server, Crafters er.

Ang. løgnen, står der i din bansag at du har løjet om at have lavet en ansøgning. Jeg tror måske der er sket en mindre misforståelse her. Du har tidligere lavet 2 ansøgninger som er blevet afvist og den moderator der bannede dig har sikkert troet du mente at du netop havde lavet en ansøgning. Afviste ansøgninger lægges i en anden del af vores forum end dem der venter på godkendelse, så han har sikkert ikke set din ansøgning (den lå ikke der hvor man ville forvente at finde den).
Jeg kan så se at du derefter har lavet en 3 ansøgning, som naturligvis ikke bliver vurderet, da du allerede er afvist.

Mit råd til dig er nu: Find en anden server at spille på, du passer tydeligvis ikke ind i den spillertype vi ønsker at have på Crafters. Jeg kan anbefale http://www.minecraftlisten.dk til at finde en på.

Jeg vil også gerne opfordre dig til at tænke lidt over forløbet af dine ansøgnings forsøg herinde, hvis du så efter et halvt års tid har udviklet lidt situationsfornemmelse og tålmodighed nok til at lave en ordentlig ansøgning så prøv igen. Gør du det, så skriv en henvisning til denne tråd i din ansøgning, så vil vi igen overveje om du kan komme ind. Jeg håber vi hører fra dig igen til sommer. Held og lykke med at finde en anden server.
Image
Post Reply