Min Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
rasmusimac
Posts: 4
Joined: 03 Oct 2013, 17:46

Min Ansøgning

Post by rasmusimac »

Obs Jeg har skrevet en før og så har jeg skrevet en under en ansøgning så jeg håbber ikke det er forvire men her får i min ansøgning: :D

Om Mig Jeg Hedder Rasmus Og er 14 år snart 15, Jeg bor i en by der hedder struer som ligger i midtjylland

Jeg kunne godt tænke mig at komme ind på server da jeg har hørt om det der seje metro system og også for at spiller på en god dansk minecraft server

Mit Minecraft Navn er RasmusImac

intereser Minecraft og Tog

Hvor har du hørt om serveren ? på Minecraftlisten.Dk

spiller nogen ad dine venner derinde nej hvorfor vil du så der ind + fordi jeg har hørt om metro systemet som jeg gerne vil prøve

Jeg glæder mig til at se jer

Jeg har læst og forstået reglerne det er i flertal hehe

-Rasmus yt: raskmcgamingdk :D :D :D :D smilies

Lidt flere :D :D :D :D
User avatar
Nielsen74
Posts: 374
Joined: 04 Dec 2012, 09:22

Re: Min Ansøgning

Post by Nielsen74 »

rasmusimac wrote:Obs Jeg har skrevet en før og så har jeg skrevet en under en ansøgning så jeg håbber ikke det er forvire men her får i min ansøgning: :D

Om Mig Jeg Hedder Rasmus Og er 14 år snart 15, Jeg bor i en by der hedder struer som ligger i midtjylland

Jeg kunne godt tænke mig at komme ind på server da jeg har hørt om det der seje metro system og også for at spiller på en god dansk minecraft server

Mit Minecraft Navn er RasmusImac

intereser Minecraft og Tog

Hvor har du hørt om serveren ? på Minecraftlisten.Dk

spiller nogen ad dine venner derinde nej hvorfor vil du så der ind + fordi jeg har hørt om metro systemet som jeg gerne vil prøve

Jeg glæder mig til at se jer

Jeg har læst og forstået reglerne det er i flertal hehe

-Rasmus yt: raskmcgamingdk :D :D :D :D smilies

Lidt flere :D :D :D :D
Jeg har slettet den post du hade lavet i Raincloth´s ansøgning.

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
User avatar
rasmusimac
Posts: 4
Joined: 03 Oct 2013, 17:46

Re: Min Ansøgning

Post by rasmusimac »

Davs Igen

Mit Navn Rasmus

Mit ingame navn er RasmusImac

Min alder 14

Sted Struer

Interesser Minecraft og Tog Apple ting Og lige redigering

har du nogen venner der inde Nej men det kunne man måske få :)

Minecraft erfaning: jeg har spillet minecraft siden nok at 1.4.7 og så ved jeg næsten alt hvad man skal kunne i minecraft Jeg har ca. spillet minecraft i to år


hvor har du hørt om serveren fra ? jeg har gogglet lidt rundt efter en minecraft server så fandt jeg minecraftlisten.dk og søgte pvp og andet og så så jeg jeres server

hvorfor vil du ind ? det er fordi at jeg har hørt om jeres metro system som jeg gerne vil prøve, og at jeg gerne spille på en server hvor man ikke bliver grifet da jeg har spillet på en anden server der var god men der bliv jeg desværre grifet så ja derfor

Jeg har læst og forstået reglerne og så har jeg også læst de ofte stillede sprøgsmål, så det skal sgu ikke være en hemmlighed

Lidt mere info Jeg hedder som skrevet Rasmus og er 14 år jeg har en youtube kanal der hedder raskmcgamingdk som jeg regne med at måske optage inde fra jeres server Og jeg elsker musik

Glæder mig til at se jer

-Rasmus :D Ingame navn Rasmusmac
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Min Ansøgning

Post by Grandt_666 »

rasmusimac wrote:Davs Igen

Mit Navn Rasmus

Mit ingame navn er RasmusImac

Min alder 14

Sted Struer

Interesser Minecraft og Tog Apple ting Og lige redigering

har du nogen venner der inde Nej men det kunne man måske få :)

Minecraft erfaning: jeg har spillet minecraft siden nok at 1.4.7 og så ved jeg næsten alt hvad man skal kunne i minecraft Jeg har ca. spillet minecraft i to år


hvor har du hørt om serveren fra ? jeg har gogglet lidt rundt efter en minecraft server så fandt jeg minecraftlisten.dk og søgte pvp og andet og så så jeg jeres server

hvorfor vil du ind ? det er fordi at jeg har hørt om jeres metro system som jeg gerne vil prøve, og at jeg gerne spille på en server hvor man ikke bliver grifet da jeg har spillet på en anden server der var god men der bliv jeg desværre grifet så ja derfor

Jeg har læst og forstået reglerne og så har jeg også læst de ofte stillede sprøgsmål, så det skal sgu ikke være en hemmlighed

Lidt mere info Jeg hedder som skrevet Rasmus og er 14 år jeg har en youtube kanal der hedder raskmcgamingdk som jeg regne med at måske optage inde fra jeres server Og jeg elsker musik

Glæder mig til at se jer

-Rasmus :D Ingame navn Rasmusmac
Din ansøgning er hermed godkendt.

Kom ind på serveren, og fang en moderator (blå) eller admin (rød), så du kan få en test i reglerne, når du kan dem godt.

Nu skal du ikke blive skuffet hvis du ikke bliver overrendt og slagtet i PvP, da de fleste bruger tiden på mere fredeligt byggeri i de normale verdener. ;)
Member of The Islanders
User avatar
rasmusimac
Posts: 4
Joined: 03 Oct 2013, 17:46

Re: Min Ansøgning

Post by rasmusimac »

Tak ses derinde
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Min Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Inaktiv
Image
Post Reply