muvo94 ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
muvo94
Posts: 2
Joined: 26 Jan 2011, 20:13

muvo94 ansøgning

Post by muvo94 »

Dit Navn: Emil Elias

Dit Minecraft Navn: muvo94

Alder: 16

Sted: vestjylland

Interesser: Spil, computer, minecraft(bygge og mine), fitness, hockey, boxing

Minecraft erfaring: Har spillet minecraft i 4 måneder. har spillet rigtig meget multiplayer på forskellige servers mest engelske, men der var ikke whitelist, så der var mange grieffers :sad:

Venner på serveren? Ingen,

Hvorfor vil du joine vores server: fordi alle server jeg har været på, har været uden whitelist og det er irriterende når man kommer ind på en server og finder ud at alle ens ting er taget og en hus er grieffed. :x
plus der er næsten ingen gode danske servere! p.s. glæder mig til at spille med alle i andre på serveren(hvis jeg altså bliver accepteret.)

.slut xD

Har du læst og forstået reglerne? yep, helt klart,!!!
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: muvo94 ansøgning

Post by julemand101 »

Som der også står på forsiden af crafters.dk (den må du have set eftersom du skriver at du har læst reglerne) så står der ret klart at vi har lukket for ansøgninger i øjeblikket:
http://www.crafters.dk/?p=513

Jeg lader din ansøgning stå her så den evt. kan blive set på når vi engang åbner for nye brugere.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
muvo94
Posts: 2
Joined: 26 Jan 2011, 20:13

Re: muvo94 ansøgning

Post by muvo94 »

Det er bare ok, havde ikke lige set der stod "at i ikke tog imod flere anmodninger" men tak alligevel
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: muvo94 ansøgning

Post by miscje »

Stadig interesseret?
You stay classy
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: muvo94 ansøgning

Post by miscje »

For gammel. Jeg smider den i rejected. Hvis du vil ind og spille igen, kan du lave en ny ansøgning. Dvs. ingen copy/paste.
You stay classy
Post Reply