RivalityCreeper's Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
RivalityCreeper

RivalityCreeper's Ansøgning

Post by RivalityCreeper »

Dit Navn:
Alexander

Dit Minecraft Navn:
RivalityCreeper

Alder:
20

Sted:
København

Interesser:
Ekstrem Sport, Gaming, Hænge ud med venner, byture og lign.

Minecraft erfaring:
Jeg har spillet Minecraft, on and off i cirka 4-5 år nu. Begyndte i Gymnasiumet hvor jeg spillede sammen med en af mine gode venner. Jeg har mest spilled på RP servers, da jeg nu aldrig rigtig har været en stor PVP fan.

Hvor har du hørt om crafters.dk:
Jeg har hørt det gennem en af jeres medlemmer.

Venner på serveren?
Tortenskjold

Hvorfor vil du joine vores server:
Tortenskjold talte om serveren, og jeg synes at den lød spændende. Jeg var inde på jeres side hvorfra jeg læste mere om den, hvilket overtalte mig til at skrive en ansøgning for at joine.

Har du læst og forstået reglerne?
Ja, jeg har både læst og forstået reglerne, de lyder meget fornuftige.

Skriv lidt om hvem du er, og hvad du kan lide:
Jeg er en dreng på 20, som lige har afsluttet værnepligten på Bornholm, og nu er igang med en Tømrer uddanelse inde i København. Jeg har tidligere gået på et sport gymnasium, på en adventure linje, hvilket fik mig til at indse at ekstrem sport var lige mig. Jeg har gamet siden grund skolen, cirka 7 klasse, da jeg altid har været en fan af både de forskenlige communities, men også en fan af de forskellige spil genre. Jeg kan dog bedst lide fantasy/Free roaming spil, da jeg mener at ved at lade spilleren opleve verden for ham / hende selv, kan man skabe og forme sin karakters historie bedre, plus at man føler at man lever sig mere ind i det. Det var lidt derfor at jeg valgte at starte med at spille minecraft, da jeg godt kunne lide idéen om at man kunne skabe lige hvad man ville. Da jeg også er en fan af gamel tid / historie, plejer jeg tit at lave borge og lign. bygninger når jeg så spiller minecraft.

Jeg er en meget åben, og venlig person, som altid er glad for at møde nye mennesker.
Glæder mig til at spille med jer,
Alexander.
FedeAnderzen

Re: RivalityCreeper's Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

RivalityCreeper wrote:Dit Navn:
Alexander

Dit Minecraft Navn:
RivalityCreeper

Alder:
20

Sted:
København

Interesser:
Ekstrem Sport, Gaming, Hænge ud med venner, byture og lign.

Minecraft erfaring:
Jeg har spillet Minecraft, on and off i cirka 4-5 år nu. Begyndte i Gymnasiumet hvor jeg spillede sammen med en af mine gode venner. Jeg har mest spilled på RP servers, da jeg nu aldrig rigtig har været en stor PVP fan.

Hvor har du hørt om crafters.dk:
Jeg har hørt det gennem en af jeres medlemmer.

Venner på serveren?
Tortenskjold

Hvorfor vil du joine vores server:
Tortenskjold talte om serveren, og jeg synes at den lød spændende. Jeg var inde på jeres side hvorfra jeg læste mere om den, hvilket overtalte mig til at skrive en ansøgning for at joine.

Har du læst og forstået reglerne?
Ja, jeg har både læst og forstået reglerne, de lyder meget fornuftige.

Skriv lidt om hvem du er, og hvad du kan lide:
Jeg er en dreng på 20, som lige har afsluttet værnepligten på Bornholm, og nu er igang med en Tømrer uddanelse inde i København. Jeg har tidligere gået på et sport gymnasium, på en adventure linje, hvilket fik mig til at indse at ekstrem sport var lige mig. Jeg har gamet siden grund skolen, cirka 7 klasse, da jeg altid har været en fan af både de forskenlige communities, men også en fan af de forskellige spil genre. Jeg kan dog bedst lide fantasy/Free roaming spil, da jeg mener at ved at lade spilleren opleve verden for ham / hende selv, kan man skabe og forme sin karakters historie bedre, plus at man føler at man lever sig mere ind i det. Det var lidt derfor at jeg valgte at starte med at spille minecraft, da jeg godt kunne lide idéen om at man kunne skabe lige hvad man ville. Da jeg også er en fan af gamel tid / historie, plejer jeg tit at lave borge og lign. bygninger når jeg så spiller minecraft.

Jeg er en meget åben, og venlig person, som altid er glad for at møde nye mennesker.
Glæder mig til at spille med jer,
Alexander.

Rigtig fin ansøgning, den er naturligvis godkendt. Kom ind på serveren og fang en administrator eller moderator og bed om testen når du kan reglerne.
Image
FedeAnderzen

Re: RivalityCreeper's Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Testet og promoted
Image
Post Reply