Dit Navn: Lea
Dit Minecraft Navn: millenium1234
Alder: 10 år
Sted: jeg bor i Hjallerup i nordjylland
Interesser: Spille minecraft og star stable og ride på min pony
Minecraft erfaring: jeg har spille minecraft 1.5 år ca og elsker og spiller multiplayer og singleplayer og pvp
Hvor har du hørt om crafters.dk: har hørt om Crafters.dk af egonmusen
Venner på serveren: egonmusen
Hvorfor vil du joine vores server: egonmusen fortalte at i havdet en server der hed crafters og hun fortalte om den og jeg synes den lød spændene
Har du læst og forstået reglerne: har læst reglerne 2 gange
Skriv lidt om hvem du er, og hvad du kan lide: ´jeg bliver sur af: vis nogen smadre noget jeg har brugt lang tid på, og lyver over for mig. jeg bliver glad af: at jeg kaan have det sjovt med dem jeg er sammen med og ikke bliver holdt udenfor. det jeg bliver ked af: at folk snakker grimt om mig når jeg ikke er der og bliver bskyldt for noget jeg ikke har gjort. jeg ønsker: at få en rigtig god og fed oplevelse på Crafters.dk og blive taget godt imod:)
minecraft
- Ninjastick
Re: minecraft
Godkendt. Kom ind på serveren og fang en Moderator eller Administrator for at få en test i reglerne.millenium1234 wrote:Dit Navn: Lea
Dit Minecraft Navn: millenium1234
Alder: 10 år
Sted: jeg bor i Hjallerup i nordjylland
Interesser: Spille minecraft og star stable og ride på min pony
Minecraft erfaring: jeg har spille minecraft 1.5 år ca og elsker og spiller multiplayer og singleplayer og pvp
Hvor har du hørt om crafters.dk: har hørt om Crafters.dk af egonmusen
Venner på serveren: egonmusen
Hvorfor vil du joine vores server: egonmusen fortalte at i havdet en server der hed crafters og hun fortalte om den og jeg synes den lød spændene
Har du læst og forstået reglerne: har læst reglerne 2 gange
Skriv lidt om hvem du er, og hvad du kan lide: ´jeg bliver sur af: vis nogen smadre noget jeg har brugt lang tid på, og lyver over for mig. jeg bliver glad af: at jeg kaan have det sjovt med dem jeg er sammen med og ikke bliver holdt udenfor. det jeg bliver ked af: at folk snakker grimt om mig når jeg ikke er der og bliver bskyldt for noget jeg ikke har gjort. jeg ønsker: at få en rigtig god og fed oplevelse på Crafters.dk og blive taget godt imod:)
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- Ninjastick