Et WTF moment

Alt ikke releteret til Minecraft eller crafters.dk.
Post Reply
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2061
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Et WTF moment

Post by FedeAnderzen »

Nå men så sidder jeg jo der og hygger med det mest fantastiske spil der hedder The Talos Principle. Det er en utroligt stemningsfuldt spil, lidt som Portal, bare tilsat en masse filosofi og hjernegymnastik, ikke bare logiske puzzles men også noget der sætter tankerne i sving.


Jeg sidder altså der og har det virkelig fedt over stemningen, udfordringerne og den slet skjulte nørdehumor i spillet. Jeg kommer så forbi en QR kode på en væg, det er der ikke noget udsædvaligt i, de er rundt omkring, men da jeg kiggede på denne faldt bomben:
The Champ was here
The Champ was here

Jeg var helt færdig...

The Talos Principle - 101/100
Image
User avatar
Sighvatur
Posts: 341
Joined: 01 Jun 2011, 01:32
Location: The Island HQ

Re: Et WTF moment

Post by Sighvatur »

Hov, det er sku da nice!
Hvor henne er den ?
Mvh.
Formanden i The Islanders
Image
User avatar
JBTollak
Administrator
Posts: 795
Joined: 19 Oct 2012, 11:38

Re: Et WTF moment

Post by JBTollak »

Skjulte budskaber er vejen til verdensherredømmet.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2061
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Et WTF moment

Post by FedeAnderzen »

Sighvatur wrote:Hov, det er sku da nice!
Hvor henne er den ?
De baner ligner jo hinanden allesammen, men det må være i A 3 - 4 - 5 eller 6.
Image
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Et WTF moment

Post by julemand101 »

Har også efterladt en del beskeder i det spil uden dog at have fundet jer andre (kan være jeg spillede det først). Når du engang er færdig med spillet kan jeg på det kraftigste anbefale udvidelsen "Road To Gehenna" som fortsætter sværhedsgraden af puzzels (at få stjerner her er dælme noget der kræver noget koncentration).

Ellers er jeg gået over til at spille The Witness som også kan anbefales hvis man kan lide Talos. Vil ikke give min endelige vurdering af spillet før jeg har gennemført det men jeg er dybt imponeret indtil videre (gennemført lidt over 300 puzzels).
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Sighvatur
Posts: 341
Joined: 01 Jun 2011, 01:32
Location: The Island HQ

Re: Et WTF moment

Post by Sighvatur »

julemand101 wrote:Har også efterladt en del beskeder i det spil uden dog at have fundet jer andre (kan være jeg spillede det først). Når du engang er færdig med spillet kan jeg på det kraftigste anbefale udvidelsen "Road To Gehenna" som fortsætter sværhedsgraden af puzzels (at få stjerner her er dælme noget der kræver noget koncentration).

Ellers er jeg gået over til at spille The Witness som også kan anbefales hvis man kan lide Talos. Vil ikke give min endelige vurdering af spillet før jeg har gennemført det men jeg er dybt imponeret indtil videre (gennemført lidt over 300 puzzels).
Har kun været igennem 4 af områderne i The Witness, men er også helt vild med det!
Mvh.
Formanden i The Islanders
Image
Post Reply