Ansøgning (lillebror)

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
klausenbusk

Ansøgning (lillebror)

Post by klausenbusk »

Jeg (klausenbusk) har skrevet denne ansøgning på vegne af min 11 årig lillebror, håber det er i orden.

Dit Navn: Karl Klausen

Dit Minecraft Navn: KarlDenFarlige

Alder: 11

Sted: Midtjylland

Interesser: Går meget op i overlevelse grej/spejder, alt sådan noget med hvordan man overlever i naturen alene, samt alle de forskellige overlevelse "gadgets" der findes, af den grund går jeg også næsten kun i mine Fjällräven bukser, ellers kan jeg godt lide at spille CS:GO (bliver dog bannet for competitive hele tiden, de synes åbenbart ikke jeg er god nok :/)

Minecraft erfaring: Har spillet meget singleplayer samt spillet en del på Freakville server med nogle venner fra skolen. Sammen med en anden ven fra skolen havde jeg et par måneder en Minecraft server som min storebror havde sat op (klausenbusk), og det gik faktisk udmærket. Har dog ikke spillet det store Minecraft her på det sidste, mest CS:GO, men så så jeg min storebror spiller på den her server, og så tænkte jeg minen den kan jeg godt mine :)

Hvor har du hørt om crafters.dk: Min storebror (klausenbusk)

Venner på serveren? Min storebror (klausenbusk)

Hvorfor vil du joine vores server: Vil egentlig bare gerne kunne hjælpe min storebror med at udvide hans hus (mest minen)

Har du læst og forstået reglerne? Min storebror har prøvet så godt som muligt at forklare mig dem.
BetinaLerche

Re: Ansøgning (lillebror)

Post by BetinaLerche »

klausenbusk wrote:Jeg (klausenbusk) har skrevet denne ansøgning på vegne af min 11 årig lillebror, håber det er i orden.

Dit Navn: Karl Klausen

Dit Minecraft Navn: KarlDenFarlige

Alder: 11

Sted: Midtjylland

Interesser: Går meget op i overlevelse grej/spejder, alt sådan noget med hvordan man overlever i naturen alene, samt alle de forskellige overlevelse "gadgets" der findes, af den grund går jeg også næsten kun i mine Fjällräven bukser, ellers kan jeg godt lide at spille CS:GO (bliver dog bannet for competitive hele tiden, de synes åbenbart ikke jeg er god nok :/)

Minecraft erfaring: Har spillet meget singleplayer samt spillet en del på Freakville server med nogle venner fra skolen. Sammen med en anden ven fra skolen havde jeg et par måneder en Minecraft server som min storebror havde sat op (klausenbusk), og det gik faktisk udmærket. Har dog ikke spillet det store Minecraft her på det sidste, mest CS:GO, men så så jeg min storebror spiller på den her server, og så tænkte jeg minen den kan jeg godt mine :)

Hvor har du hørt om crafters.dk: Min storebror (klausenbusk)

Venner på serveren? Min storebror (klausenbusk)

Hvorfor vil du joine vores server: Vil egentlig bare gerne kunne hjælpe min storebror med at udvide hans hus (mest minen)

Har du læst og forstået reglerne? Min storebror har prøvet så godt som muligt at forklare mig dem.
Godkendt. Kom ind på serveren og få en test i reglerne af en admin eller moderator.
BetinaLerche

Re: Ansøgning (lillebror)

Post by BetinaLerche »

Tested & promoted
Post Reply