ottovt wrote:hej drenge/piger hvornår bliver jeg unbannet skriv til mig på skype hvad tid og dag skypenavn carstentrebbien
jeres admins siger at jeg har taget æbler fra en donation til bølle som jeg ikke har hilsen ottovt
1. Jeg har flyttet klagen til det rigtige Forum, og har samlet dine forskellige indlæg du har skrevet om dette.
2. Hvis du mener du er bannet pga et par æbler, tager du fejl. Prøv at tænke dig om, og vend tilbage med en bedre grund til du er bannet. Evt kan du tjekke denne side Crafters.dk/banjail hvis du er i tvivl.
3. Du har forsøgt at påvirke os igennem dine venner, som har sendt private beskeder på serveren til undertegnede for at få dig unbannet. Bla. med forslag om at vi måtte bestemme dit Skin som straf for det du har gjort.
Du for dine venner i problemer ved at blande dem ind i sagen. Det er dumt og fjollet.
Din besked om at vi bare kan give dig besked når vi unbanner dig, viser mig at du slet ikke forstår at det her er alvorligt.
Jeg venter på en ordentlig og korrekt klage over ban, som skal indeholde sandheden om hvad grunden er til at du er bannet, og en pæn undskyldning for at vi vil kigge på den.