Klage over ban

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
Viggicorn

Klage over ban

Post by Viggicorn »

Jeg er blevet bannet for omfattene grief, forstår det ikke helt. Det som der skete var at jeg legede gemmelej med min kusine og så havde jeg lyst til at gemme mig oppe ved starterkit maskinen, så gik jeg der op og så at den var blevet griefet så sagde i chatten at starterkit maskinen var ødelagt og så da en mod kom så mistænkte han mig for at ha' gjordt det så banede han mig. Syntes bare at det er unfair at jeg skal ta' skylden for noget som jeg ikke har gjordt. MVH Viggicorn :) P.S håber at i finder ud af noget.
Emiellouis

Re: Klage over ban

Post by Emiellouis »

Vi kan se i vores system at det er din bruger der har griefet startkit maskinen, og da du har ansvaret for din bruger, så bliver du selvfølgeligt straffet for det. Selv hvis det er en anden der lige har griefet med din minecraft bruger, så er det stadig dig der har ansvaret for det. Hvis du vil unbannes, så må du skrive en bedre klage over ban, hvor du forklarer hvorfor du gjorde det, eller hvad du har tænkt dig hvad du vil gøre, for at der ikke er nogen andre der griefer med din bruger.
Viggicorn

Post by Viggicorn »

Siger det bare men det var ikke mig eller min acc der har været skyld i det (fordi at jeg har aldrig nogensinde givet nogen information ud om min acc info), jeg prøvede bare at hjælpe og jeg forstår ikke hvorfor det er mig der skal tage skylden for det. Syntes bare at det er super unfair og jeg er ren faktisk rigtig ked af at der er nogen der faktisk kunne finde på sådan noget men også at jeg bliver banet for at sige at der var sket noget med den. Slet ikke noget had jeg syntes bare ikke at det er rart at jeg bliver bannet for sådan noget, for det kunne jeg aldrig finde på.
Emiellouis

Post by Emiellouis »

Vi kan se i vores system at det er din bruger der har griefet. Siden du ikke tror på det, så får du et uddrag af de billeder vi har taget af dit grief, med tilhørende blocklog. Læs selv i chattenpå billederne. Der står tidspunktet, dit navn, "destroyed", samt hvad du har griefet. Alle følgende billeder er fra startkitmaskinen i spawn.
Attachments
1.png
2.png
3.png
4.png
5.png
Viggicorn

Post by Viggicorn »

Jeg er stadigvæk mega forvirret men det er ok du gorde jo bar det du skulle.
Post Reply