Greif?

Post Reply
User avatar
pitti999
Posts: 448
Joined: 18 Nov 2012, 16:17

Greif?

Post by pitti999 »

Yo guys.

Selvom jeg ikke er på så meget, så kan man vel stadig komme med forslag? :)

Nu ved jeg ikke hvor tit det er at mods/admins er på. Jeg antager at der oftest er en online. Men skulle det nu ske, at der ikke er en på når man skulle bruge en, og det bare generelt er svær at fange en grundet forskudt online tider, så tænkte jeg at man kunne lave en tråd til netop det her på forum.

Jeg tænker, at man skal poste hvad man mistænker der er sket, samt hvilke koordinater det er sket på, samt et evt. billede.

Tråden tænker jeg også kunne bruges til evt. bugs man finder(selvom der i forvejen er en tråd til dette), eller uhensigtsmæssigt adfærd i chatten.

Så ville mods/admin kunne tjekke det, når de havde tid til det.

Hvis I vil tage imod idéen, så ved jeg ikke om de evt. tråde der vil blive lagt op skal være offentlig tilgængelig eller ej. Det vil jeg lade være op til jer at bestemme.

Skulle denne post give anledning til nogle spørgsmål, vil jeg prøve at besvare dem efter bedste evne.
Im mr meeseeks look at me...
User avatar
JBTollak
Administrator
Posts: 795
Joined: 19 Oct 2012, 11:38

Re: Greif?

Post by JBTollak »

Hej Pitti.

Tak for dit forslag.
Jeg er nysgerrig over at høre, hvad der får dig til at stille dette forslag.
Er der en specifik oplevelse bag, eller er det bare en idé du har fået?

Jeg synes ikke der har været nogen anledninger til at vi behøver at få endnu en mulighed at kontakte ServerTeamet på.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Greif?

Post by FedeAnderzen »

Forum er heller ikke længere det foretrukne redskab til at kommunikere udenfor serveren, så hvis det er noget vi skal kigge på vil det måske være bedre at have på Discord et sted.
Image
User avatar
pitti999
Posts: 448
Joined: 18 Nov 2012, 16:17

Re: Greif?

Post by pitti999 »

Der er ikke som sådan nogle specifikke oplevelser bag, andet end der var en ny igår som gerne ville have en test. Det var kun FederJr. (Håber det er stavet korrekt) som var online, men dog afk. Også strejfede denne tanke mig blot, at hvis man gerne ville gøre en mod/admin opmærksom på en eller anden given ting, men der ikke var en online, at så kunne man poste det her. Man husker jo som oftest ting bedst når de lige er sket, så hvis man havde muligheden for at skrive til jer alle et samlet sted, mens erindringerne er bedst ville det jo være oplagt. Det er jo ikke alle som er ven med en staff member på enten Steam eller Facebook, og jeg tænker da også, at det kan være halv træls at blive kontaktet ang. arbejds relateret ting på en privat platform når man ikke er på arbejde. Det synes jeg ihvertfald selv det er i hverdagen. :)

Jeg tror også sagtens at det ville kunne virke via Discord. :P
Im mr meeseeks look at me...
User avatar
JBTollak
Administrator
Posts: 795
Joined: 19 Oct 2012, 11:38

Re: Greif?

Post by JBTollak »

Jeg har spurgt Moderatorerne hvad de tænker om denne mulighed, og at udvide antallet af måder at kontakte dem på.

Efter at have talt om det ved vores møde, er vi enige om at det burde være muligt at få hjælp, via de mange mulige måder du kan kontakte Mods på.

Derfor flytter jeg dette forslag til afsluttede emner.
Post Reply