Billeder fra 10 års fødselsdagen 17/9-20

Del dine billeder eller videoer fra crafters.dk her.
Post Reply
User avatar
JBTollak
Administrator
Posts: 795
Joined: 19 Oct 2012, 11:38

Billeder fra 10 års fødselsdagen 17/9-20

Post by JBTollak »

Har I billeder fra fødselsdagen?
Dem vil vi gerne se allesammen, så vi kan mindes en hyggelig aften.
Smid dem her i tråden :)

Jeg har lavet en "officiel" post om fødselsdagen med billeder her: https://www.crafters.dk/forum/viewtopic.php?f=25&t=9084
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Billeder fra 10 års fødselsdagen 17/9-20

Post by Ninjastick »

Gang i den!
Gang i den!
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
Erobran
Posts: 512
Joined: 10 Jun 2012, 16:53
Location: Sjælland

Re: Billeder fra 10 års fødselsdagen 17/9-20

Post by Erobran »

Så lad da gå :-)

Jeg legede selv fotograf i aftes.
(Nedefra og op)
Attachments
Vi slutter med et billedet af chefen der omsider havde fundet sit rigtige tøj frem fremfor steve-skin :-)
Vi slutter med et billedet af chefen der omsider havde fundet sit rigtige tøj frem fremfor steve-skin :-)
Fede instruere ATTER engang chefen i hvordan der skalslås på blokken
Fede instruere ATTER engang chefen i hvordan der skalslås på blokken
2 tosser fra tilskuerrækkerne der elsker lavabad, hvorfor ikke bade i nether istedet :-)?
2 tosser fra tilskuerrækkerne der elsker lavabad, hvorfor ikke bade i nether istedet :-)?
Endnu en omgang monster slagtning
Endnu en omgang monster slagtning
Og der dræbes kryb i lange baner.
Og der dræbes kryb i lange baner.
Hvad skal Relgus med den pind imod chef?
Hvad skal Relgus med den pind imod chef?
Så ankom vi til festens højdepunkt, monsternedslagtning
Så ankom vi til festens højdepunkt, monsternedslagtning
Efter ankomsten tilbage på Novus spurtede jeg straks op i rundetårn for at se på stjernerne, men istedet stod en stor flot kage på eventpladsen som jeg hellere måtte få et billede af :-)
Efter ankomsten tilbage på Novus spurtede jeg straks op i rundetårn for at se på stjernerne, men istedet stod en stor flot kage på eventpladsen som jeg hellere måtte få et billede af :-)
Bedst som man troede Hr.Il havde overgivet posten til hans søn Hr.Un så dukkede far lige op for at holde møde med Le_Presidente de Trump
Bedst som man troede Hr.Il havde overgivet posten til hans søn Hr.Un så dukkede far lige op for at holde møde med Le_Presidente de Trump
Showet endte dog med at blive en bragende succes :-)
Showet endte dog med at blive en bragende succes :-)
Vi starter ude ved kagen hvor jeg troede jeg kunne få en første række til fyrværkerishowet men det satte den lyn hurtige Ninja en stopper for :-/ men udsigt udover balkonen af spillere.
Vi starter ude ved kagen hvor jeg troede jeg kunne få en første række til fyrværkerishowet men det satte den lyn hurtige Ninja en stopper for :-/ men udsigt udover balkonen af spillere.
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2061
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Billeder fra 10 års fødselsdagen 17/9-20

Post by FedeAnderzen »

Her er lidt af de billeder jeg fik taget i løbet af aftenen.
Jeg lister mig ind på Xcanner og får et selfie, men er for starstruck til at bede om en autograf
Jeg lister mig ind på Xcanner og får et selfie, men er for starstruck til at bede om en autograf
Det går amok men dyre imitationer, gaven er landet.
Det går amok men dyre imitationer, gaven er landet.
neovo1999 ser lidt olm ud
neovo1999 ser lidt olm ud
MObArene: for første gang i mit minecraft liv har jeg held i kamp
MObArene: for første gang i mit minecraft liv har jeg held i kamp
Dagen derpå. Det ser ud til at julemanden har fundet Rudolfs hemmelige æggesnapselager
Dagen derpå. Det ser ud til at julemanden har fundet Rudolfs hemmelige æggesnapselager


Tak allesammen for endnu et episk år på Crafters, tak for stort fremmøde til både fødselsdagen, men især også til de events vi har holdt op til den store dag.

Vi har lige weekenden med også så hvis i ikke har været med endnu er det ikke for sent.
Image
User avatar
JBTollak
Administrator
Posts: 795
Joined: 19 Oct 2012, 11:38

Re: Billeder fra 10 års fødselsdagen 17/9-20

Post by JBTollak »

FedeAnderzen wrote: 18 Sep 2020, 22:43 Dagen derpå. Det ser ud til at julemanden har fundet Rudolfs hemmelige æggesnapselager
Ho ho host.....
Det skal lige siges at det er en udklædningsdragt der er købt billigt hos Fætter BR, bare så jule ikke tænker om det virkelig var ham der endte på gulvet efter æggesnaps.
Post Reply