Hej crafters mit minecraft navn er akselfcm. Idag forsøgte jeg at komme ind på serveren, men kunne ikke da jeg var blevet bannet for X-Ray. Det kan jeg ikke rigtig da jeg aldrig har haft det, jeg vil gerne indrømme at de gange jeg lavede i nether godt kunne minde om. Hvis i ikke tror på mig er i med ind velkommen til at SS på mig
Jeg håber at i acceptere til denne unban da jeg synes at Crafters er en rigtig fed og et nice community.
Med venlig hilesen Aksel
Discord akselmt#6769
Unban
- Relgus
Re: Unban
akselfcm wrote: ↑28 Feb 2021, 20:37 Hej crafters mit minecraft navn er akselfcm. Idag forsøgte jeg at komme ind på serveren, men kunne ikke da jeg var blevet bannet for X-Ray. Det kan jeg ikke rigtig da jeg aldrig har haft det, jeg vil gerne indrømme at de gange jeg lavede i nether godt kunne minde om. Hvis i ikke tror på mig er i med ind velkommen til at SS på mig
Jeg håber at i acceptere til denne unban da jeg synes at Crafters er en rigtig fed og et nice community.
Med venlig hilesen Aksel
Discord akselmt#6769
Hej Akselfcm.
Først har jeg flyttet din post her til det rigtige forum.
Men for at snakke mere om selve sagen, har jeg kigget på sagen som blev oprettet på dig. Og der er vist ingen tvivl omkring om der skulle have været brugt snyd. Din procent ligger MEGET over det vi ville kalde alarmerende. og de gange du har gravet passer perfekt med at du har gravet fra den ene klump debris til den næste.
Derfor har vi ingen form for tvivl om at du har brugt snyd her inde. og straffen er den samme for alle. et perma ban fra crafters.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3