Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Thomas_h_k

Ansøgning

Post by Thomas_h_k »

Dit Navn: Thomas

Dit Minecraft Navn: Thomas_H_K

Alder: 26

Sted:
Nordsjælland

Interesser:
Minecraft, Byggeri, arkitektur og lidt til.

Minecraft erfaring:
Har spillet singleplayer i 3 uger. Har fuldt styr på crafting, dog mangler jeg multiplayer erfaring, men jeg er god til selv at finde information.

Hvorfor jeg vil joine jeres server:
De billeder jeg har set af serveren så flotte ud, Jeg er fascineret af de muligheder der er i Minecraft; man er ikke begrænset i sin kreativitet. Derudover fandt jeg jeres regelsæt tiltalende, jeg har spillet et par dage på en server hvor der herskede en form for anarki, spredt ud over serveren var der halvfærdige bygninger, svævende jordting osv.
Jeg håber på at jeg kan bidrage med nogle flotte bygninger, da jeg selv mener jeg har en veludviklet æstetisk sans, og jeg svært perfektionistisk. (sidst nævnte er faktisk tangerende til det sygelige)

Jeg er indforstået med jeres regelsæt, og jeg vil gøre mit ypperste for at leve op til dem.
Jeg er meget tolerant, og behandler i den virkelige verden mine medmennesker med respekt, hvilket jeg regner med at jeg også formår i den virtuelle verden.

Jeg fandt henvisning til jer her http://www.dailyrush.dk/boards/94/topics/95027
vha. en google søgning.

Jeg håber på at høre fra jer, og på at få lov at bygge med.

På forhånd tak mvh. Thomas
Pars

Re: Ansøgning

Post by Pars »

Lyder godt Thomas, den er godkendt herfra
Thomas_h_k

Re: Ansøgning

Post by Thomas_h_k »

Tak for godkendelsen. Jeg sad faktisk i går aftes filosoferede (hmm det kan jeg åbenbart ikke stave til) over hvorfor jeg gerne vil spille online.
Da jeg som lille sad og byggede Lego by skulle jeg stolt hver gang, jeg havde bygget noget nyt, vise det til min mor og far. Hvis mine forældre vidste at jeg stadig "legede med Lego" ville de nok blive svært skuffede, så jeg har brug får nogle andre at vise min kreationer til. ( :

Tak for godkendelsen, jeg glæder mig til at komme ind og se hvad I har bygget, og til selv at komme igang med at bygge.

Ses i firkant verden.
Post Reply