jeg blev banned fordi smurf og x-ray

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
User avatar
goodnight_dark
Posts: 1
Joined: 14 Sep 2022, 18:47

jeg blev banned fordi smurf og x-ray

Post by goodnight_dark »

1. jeg blev banned fordi smurf. jeg har en tvilling som der blev banned og fordi vi er tvillinger har vi samme ip adresse derfor blev jeg banned af smurf.

2. jeg blev banned fordi x-ray. der er kommet nye vains med iron i minecraft og de er maget store men man kan rigtigt ikke se hvor iron er så jeg mined random så jeg mined ned, op, til højre og til venstre og når jeg gjorde det var jeg heltig at finde diamonds en gang men jeg x-rayed ikke.

(jeg er ordblind)

skriv til mig så jeg kan bevise jeg ikke laver smurf
discord: goodnight_dark#3869
User avatar
Gylp
Posts: 208
Joined: 14 May 2015, 20:02

Re: jeg blev banned fordi smurf og x-ray

Post by Gylp »

goodnight_dark wrote: 14 Sep 2022, 19:02 1. jeg blev banned fordi smurf. jeg har en tvilling som der blev banned og fordi vi er tvillinger har vi samme ip adresse derfor blev jeg banned af smurf.

2. jeg blev banned fordi x-ray. der er kommet nye vains med iron i minecraft og de er maget store men man kan rigtigt ikke se hvor iron er så jeg mined random så jeg mined ned, op, til højre og til venstre og når jeg gjorde det var jeg heltig at finde diamonds en gang men jeg x-rayed ikke.

(jeg er ordblind)

skriv til mig så jeg kan bevise jeg ikke laver smurf
discord: goodnight_dark#3869
Vi har kigget på din sag nu.

Vi har undersøgt dine beviser for at du ikke er NoName_NoImage1. Vi tror derfor på at du & NoName_NoImage1 er tvillinger, efter din dokumentation.
Det ændre dog ikke på at din konto har brugt x-ray.
Vi har været ude at undersøge alle dine miner og kigget på dem med meget åbne øjne, selvom vi har kigget på din sag med åbne øjne & tanken om at du ikke har brugt x-ray, kan vi se tydelige tegn på at du har.

Du har adskillige steder hugget tilfældige huler som der var dias bag ved. Oven i har du ikke lavet et eneste tilfældigt hul hvor der ikke var dias bag ved. Rigtige mange steder har du også taget sving ud af det blå hvor du finder dias. Vi har også regnet på hvor mange dias du har minet kontra deepslate, dine procenter viser at du har fundet dias for hver 16 deepslate du har minet. Vi er derfor sikre på at din konto har minet med x-ray du er derfor IKKE velkommen på crafters.dk
Som en vismand engang sagde *buååårghhh"
Post Reply