Xray ban

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
User avatar
MicasKB
Posts: 1
Joined: 20 Oct 2022, 17:23

Xray ban

Post by MicasKB »

Jeg har ikke xrayet på jeres server jeg prøvede bare at starte på jeres minecraft server og jeg har ikke brugt xray. Jeg ved ikke hvordan jeg kunne havde blevet banned. Jeg har aldrig brugt xray i mit liv. Jeg havde brugt lang tid på at mine nogen ting fordi jeg have lige fundet et sted jeg kunne bygge min base(Jeg miner nogen gange ret mærkelig tunle pga det gør det sjover) Jeg havde også været inde i mining world for at finde noget spruce. Sådan jeg kunne bygget lidt på min base. Men jeg syntes det er en fed server jeg hyggede mig rigtig meget. Jeg ved godt at jeg var blevet sendt til prison en gang for at havde stjålet noget diamond gear men da de fortalte mig jeg skulle alevere det tilbage gjorde jeg det selvfølgelig.. Men fik stadig 2 timers prison.(Det forstår jeg godt hvorfor jeg gjorde). Være sød at unban mig prøve bare at starte lidt op på servern. Username: MicasKB (btw fik også lidt ting af nogen på servern). Hvis i tænker det vil være smart kunne i også holde øje med mig og kig om jeg køre noget forket. Prøvede virlkig mit bedste for at komme igang på servern. Plus der er bare ikke så tit man finder sådan en god server med så mange søde folk. Som også er danske. Jeg undskylder også meget over at havde stjålet det der diamomd gear der tænkte jeg mg ikke særlig meget om. Men forstår godt hvis i ikke unbanner mig der er mange beviser på at jeg har xrayet. Hilsen MicasKB
User avatar
Gylp
Posts: 208
Joined: 14 May 2015, 20:02

Re: Xray ban

Post by Gylp »

MicasKB wrote: 20 Oct 2022, 17:25 Jeg har ikke xrayet på jeres server jeg prøvede bare at starte på jeres minecraft server og jeg har ikke brugt xray. Jeg ved ikke hvordan jeg kunne havde blevet banned. Jeg har aldrig brugt xray i mit liv. Jeg havde brugt lang tid på at mine nogen ting fordi jeg have lige fundet et sted jeg kunne bygge min base(Jeg miner nogen gange ret mærkelig tunle pga det gør det sjover) Jeg havde også været inde i mining world for at finde noget spruce. Sådan jeg kunne bygget lidt på min base. Men jeg syntes det er en fed server jeg hyggede mig rigtig meget. Jeg ved godt at jeg var blevet sendt til prison en gang for at havde stjålet noget diamond gear men da de fortalte mig jeg skulle alevere det tilbage gjorde jeg det selvfølgelig.. Men fik stadig 2 timers prison.(Det forstår jeg godt hvorfor jeg gjorde). Være sød at unban mig prøve bare at starte lidt op på servern. Username: MicasKB (btw fik også lidt ting af nogen på servern). Hvis i tænker det vil være smart kunne i også holde øje med mig og kig om jeg køre noget forket. Prøvede virlkig mit bedste for at komme igang på servern. Plus der er bare ikke så tit man finder sådan en god server med så mange søde folk. Som også er danske. Jeg undskylder også meget over at havde stjålet det der diamomd gear der tænkte jeg mg ikke særlig meget om. Men forstår godt hvis i ikke unbanner mig der er mange beviser på at jeg har xrayet. Hilsen MicasKB
Hej Micas. Vi kigger på din sag denne søndag :)
Som en vismand engang sagde *buååårghhh"
Holy_Ducky_
Moderator
Posts: 108
Joined: 11 Sep 2022, 17:56

Re: Xray ban

Post by Holy_Ducky_ »

Hej Micas.
Vi har kigget på din sag og vi står desværre ved vores beslutning omkring dit ban.
Vi mener at der ingen tvivl er om, at du har benyttet x-ray.

Mvh.
Duck
Post Reply