x-ray ban

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
User avatar
janthekiller19
Posts: 1
Joined: 19 Oct 2022, 14:44

x-ray ban

Post by janthekiller19 »

jeg blev banned tidligere for at have ''brugt'' x-ray, jeg har ikke brugt det men til gengæld havde min ven jeg boede sammen med, alle ores jeg havde var fundet uden x-ray, jeg ved ikke hvor meget min ven havde i hans kiste men der er nok en del, jeg håber jeg kan bliver unbannet igen så jeg kan bygge min base færdig, så den ikke bare ser ud til at den aldrig er bygget færdig


Gylp
jeg håber du overvejer at unban me siden du virkede til at kunne lide min base, plus du er en konge person, det var fair nok at være streng mod mig men please unban, så jeg kan bygge færdig <3 <3 <3<3<3<3<3<3
User avatar
Gylp
Posts: 208
Joined: 14 May 2015, 20:02

Re: x-ray ban

Post by Gylp »

janthekiller19 wrote: 19 Oct 2022, 14:58 jeg blev banned tidligere for at have ''brugt'' x-ray, jeg har ikke brugt det men til gengæld havde min ven jeg boede sammen med, alle ores jeg havde var fundet uden x-ray, jeg ved ikke hvor meget min ven havde i hans kiste men der er nok en del, jeg håber jeg kan bliver unbannet igen så jeg kan bygge min base færdig, så den ikke bare ser ud til at den aldrig er bygget færdig


Gylp
jeg håber du overvejer at unban me siden du virkede til at kunne lide min base, plus du er en konge person, det var fair nok at være streng mod mig men please unban, så jeg kan bygge færdig <3 <3 <3<3<3<3<3<3
Modteamet kigger på din sag denne søndag.
Som en vismand engang sagde *buååårghhh"
Holy_Ducky_
Moderator
Posts: 108
Joined: 11 Sep 2022, 17:56

Re: x-ray ban

Post by Holy_Ducky_ »

Hej janthekiller19.
Vi har kigget din sag igennem og gennemgået de steder, hvor du har minet.
Der er desværre tydeligt for os, at der er blevet brugt x-ray og derfor vil du ikke blive unbannet.

Mvh.
Duck
Post Reply