Ønske om unban

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
User avatar
fsej
Posts: 2
Joined: 21 Dec 2022, 21:53

Ønske om unban

Post by fsej »

Hej,

Jeg ønsker at blive unbanned, da jeg har lært fra mine fejl og ønsker at være en 'lovlydig' crafter.
Jeg blev banned den 2-17/2021, da jeg uviden om, at det var ulovligt, byggede på nethertaget. Jeg blev da ret irreteret og bad om ban i stedet for at ødelægge min kreation, hvilket jeg ud fra denne ansøgning tydeligt fortryder.
Jeg håber i vil gå over min ansøgning og forhåbentligt tilgive mig for mine dumheder, og hvis i gør vil i blive mødt af en loyal og moden crafter.
Mit navn var eevle på det tidspunkt jeg blev banned, det er dog ændret til Fsej

Mvh
Fsej
User avatar
Gylp
Posts: 208
Joined: 14 May 2015, 20:02

Re: Ønske om unban

Post by Gylp »

fsej wrote: 21 Dec 2022, 21:57 Hej,

Jeg ønsker at blive unbanned, da jeg har lært fra mine fejl og ønsker at være en 'lovlydig' crafter.
Jeg blev banned den 2-17/2021, da jeg uviden om, at det var ulovligt, byggede på nethertaget. Jeg blev da ret irreteret og bad om ban i stedet for at ødelægge min kreation, hvilket jeg ud fra denne ansøgning tydeligt fortryder.
Jeg håber i vil gå over min ansøgning og forhåbentligt tilgive mig for mine dumheder, og hvis i gør vil i blive mødt af en loyal og moden crafter.
Mit navn var eevle på det tidspunkt jeg blev banned, det er dog ændret til Fsej

Mvh
Fsej
Hej Ozan. Vi har nu talt om din sag og har vurderet at du har fortrudt din fejl. Til fremtiden skal du huske ikke at udnytte fejl i spillet.
Du er velkommen inde på Crafters igen! :)
Som en vismand engang sagde *buååårghhh"
User avatar
fsej
Posts: 2
Joined: 21 Dec 2022, 21:53

Re: Ønske om unban

Post by fsej »

Tusind tak, og jeg vil fra nu af spille som en lovlydig crafter :D
User avatar
zMeguel
Posts: 1
Joined: 28 Dec 2022, 23:24

Re: Ønske om unban

Post by zMeguel »

jeg søger unban fordi jeg har fået ban fordi der ikke bliver sagt i regel videoen at man skulle have tilladelse af en mod hvis der stod(ledig shop) Så måtte jeg ikke overtage den fordi jeg ikke har fået fortalt at en mod skulle vide det. de ting jeg to lage jeg i en kiste så jeg kunne få bygget (min nye shop) om. jeg behøver ikke at få nogen af tinge tilbage vil bare tilbage til at spille normalt

jeg vil godt for tilladelse af en mod til at jeg kan overtage en (ledig shop)
User avatar
neovo1999
Moderator
Posts: 183
Joined: 21 Mar 2011, 19:47

Re: Ønske om unban

Post by neovo1999 »

zMeguel wrote: 28 Dec 2022, 23:33 jeg søger unban fordi jeg har fået ban fordi der ikke bliver sagt i regel videoen at man skulle have tilladelse af en mod hvis der stod(ledig shop) Så måtte jeg ikke overtage den fordi jeg ikke har fået fortalt at en mod skulle vide det. de ting jeg to lage jeg i en kiste så jeg kunne få bygget (min nye shop) om. jeg behøver ikke at få nogen af tinge tilbage vil bare tilbage til at spille normalt

jeg vil godt for tilladelse af en mod til at jeg kan overtage en (ledig shop)
Hej vi tager din sag op til næste møde, som er på søndag. Du ville bliver svaret her i denne chat.

P.S hvis du skal lave en post næste gang skal du lave en selv og ikke bruge en som en anden har lavet
User avatar
neovo1999
Moderator
Posts: 183
Joined: 21 Mar 2011, 19:47

Re: Ønske om unban

Post by neovo1999 »

zMeguel wrote: 28 Dec 2022, 23:33 jeg søger unban fordi jeg har fået ban fordi der ikke bliver sagt i regel videoen at man skulle have tilladelse af en mod hvis der stod(ledig shop) Så måtte jeg ikke overtage den fordi jeg ikke har fået fortalt at en mod skulle vide det. de ting jeg to lage jeg i en kiste så jeg kunne få bygget (min nye shop) om. jeg behøver ikke at få nogen af tinge tilbage vil bare tilbage til at spille normalt

jeg vil godt for tilladelse af en mod til at jeg kan overtage en (ledig shop)
Hej
Først ville jeg undskylde for det sene svar (det er mig der glemte det igen sry)

Vi er belvet ening om på mødet at du ikke kan komme ind igen. Du kan prøve at skrive en unban på et sener tidspunkt. (måske 6 mdr)

Hilsen Neovo1999
Post Reply