bannet sidste år

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
User avatar
lllukas_cs
Posts: 1
Joined: 18 Jul 2021, 20:52

bannet sidste år

Post by lllukas_cs »

ign: bestie_lukas
Ban Grund: grief, tyveri

unban grund: fordi min ven er begyndt at spille hans navn er bestie_daniel og jeg vil ikke gøre det igen

mit navn da jeg blev bannet var lukas_cs men skiftede til bestie_lukas
User avatar
Relgus
Posts: 838
Joined: 01 May 2011, 18:58
Location: Ribe

Re: bannet sidste år

Post by Relgus »

lllukas_cs wrote: 18 Jul 2021, 21:09 ign: bestie_lukas
Ban Grund: grief, tyveri

unban grund: fordi min ven er begyndt at spille hans navn er bestie_daniel og jeg vil ikke gøre det igen

mit navn da jeg blev bannet var lukas_cs men skiftede til bestie_lukas

Hej Lukas_CS, jeg vender lige din sag med resten af mod holdet. da det er en sag af større omfang, jeg vender tilbage med et svar her i tråden.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
User avatar
Relgus
Posts: 838
Joined: 01 May 2011, 18:58
Location: Ribe

Re: bannet sidste år

Post by Relgus »

Hej Lukas.
Vi har snakket din sag igennem og vi ville gerne give dig en chance mere herinde. Men det er på det grundlag at du får en chance mere, vi ville ikke se det mindste brud på reglerne. Samt håber at du er blevet mere moden siden du blev smidt ud, og at du derfor har tænkt dig at følge reglerne. Du skal igennem en test i reglerne inden du bliver crafter igen.

Du kan nu joine serveren.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
User avatar
Wipeexfn
Posts: 2
Joined: 28 Oct 2022, 14:00

Re: bannet sidste år

Post by Wipeexfn »

hej jeg blev bannnet for cirka et år side af brug af x-ray og har set min fejl og nu hvor nogen af mine venner spiller på serveren ville jeg virkelig gerne spille med dem så derfor ville jeg bare se om jeg kunne få en chance til på serveren mvh WipeexMC
User avatar
Gylp
Posts: 208
Joined: 14 May 2015, 20:02

Re: bannet sidste år

Post by Gylp »

Wipeexfn wrote: 16 Feb 2023, 16:15 hej jeg blev bannnet for cirka et år side af brug af x-ray og har set min fejl og nu hvor nogen af mine venner spiller på serveren ville jeg virkelig gerne spille med dem så derfor ville jeg bare se om jeg kunne få en chance til på serveren mvh WipeexMC
Hej Wipeexfn.
Bruger du x-ray er det et aktivt valgt om at snyde, derfor får du heller ikke unban af denne omgang.
Til fremtiden så læs dette opslag inden du poster på forum: https://crafters.dk/forum/viewtopic.php?f=23&t=8797
Som en vismand engang sagde *buååårghhh"
Post Reply