Genaktiver Traincart plugin på de gamle kort.

Idéer og forslag til debattering af communitiet
Post Reply
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2061
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Genaktiver Traincart plugin på de gamle kort.

Post by FedeAnderzen »

Traincarts som styrede vores bane system blev slået fra 30 november 2021 fordi der blev opdaget en dupe bug.

Jeg har flg forslag:

Genaktiver Train plugin på Senex og Novus !


Metroen på både Senex og Novus er summen af mange crafteres fælles indsats og det er selve rygraden i det community som vi er så stolte af. Metroerne er det fysiske bevis på sammenholdet og samarbejdet, der har bragt os til hvor vi er i dag. Der er så mange fede, sjove og skøre designs i de rør som fortjener at blive set af alle der lyster.

Kører man til endestationerne bliver det ofte endnu vildere med flotte og ikoniske byggerier som os gamle husker og holder af, men som ikke længere kan nydes af vores community, med mindre de er heldige og komme med på en lille sightseeing tur hvor der er en transport mod med. Det er bare en hel anden oplevelse man får ved at køre gennem metroen til Wyvernsburg eller Champuseum end at få et tp.

Men hvad så med dupe buggen ??

Som jeg har forstået det bliver de to gamle servere ikke længere opdateret til nyere opdateringer og derfor må man også kunne finde den seneste brugbare traincart version, hvis ikke buggen er rettet siden vi slog det fra.
Når først den er installeret skal der ikke bruges mere krudt på det, for den spiller jo sammen med de servere som heller ikke skal opdateres.

Der skal nok tweakes lidt med hastighed så den ikke får fuld skrue som i “gamle” dage, så der ikke skal bruges for meget ram til de mange chunks der så loades.

Hvis vi får gang i metroerne igen, kan vi vise vores historie frem på en meget mere omfattende måde end nu, hvor nye kun lige ser hvad der er bygget ved de to spawn områder.

Det er vores historie, det er den vi bryster os af, er stolte af og som hele verden bør se.

Jeg giver gerne en donation af minecarts på begge servere, som kan stilles nede i hovedstationerne, som så kan lånes ud til turister.

For min skyld behøver vi ikke have det på Tertius, for kortet er langt mindre end de to gamle og de fleste får skaffet elytra forholdsvis hurtigt.
Image
User avatar
siig
Moderator
Posts: 162
Joined: 28 Sep 2016, 17:27

Re: Genaktiver Traincart plugin på de gamle kort.

Post by siig »

Hej Fede.
Spændende forslag! Vi vil kigge på, om det er muligt at få tilbage på de to servere, inden for nærmeste fremtid.

Mvh Serverrådet.
Crafters.dk's egen SoMe mand 8-)
Post Reply