Unban request - GamerChrelle

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
User avatar
GamerChrelle
Posts: 2
Joined: 13 Apr 2023, 14:50

Unban request - GamerChrelle

Post by GamerChrelle »

Hej Crafters Jeg undskylder for de regelbrud jeg har lavet ind på serveren det undskylder jeg for. Grunden til at jeg vil komme tilbage på Crafters er for at spille sammen med (1509 Pingvin og Electro Bjarne) Jeg synes selv at I har en fed Minecraft server at spille på og har ikke fundet nogle lige så gode server at spille på. F.eks har i Bobs som er jeres Kryptovaluta og jeres events som jeg selv synes er mega fed og har altid glædet mig til dem F.eks den med Drage Ægget og jeres Arena med Chap kronen som jeg selv har inden på servern. Jeg tror hvis jeg kommer tilbage på serveren vil jeg nok passe mig selv, og have det sjovt med Pingvin og Electro Bjerne og måske komme på eventyr med dem og finde på sjove ting :). jeg håber at i vil måske tænke over at jeg må måske komme tilbage på servern Vh GamerChrelle
Holy_Ducky_
Moderator
Posts: 108
Joined: 11 Sep 2022, 17:56

Re: Unban request - GamerChrelle

Post by Holy_Ducky_ »

Hej GamerChrelle.

Moderator teamet har kigget din ansøgning igennem og er kommet frem til, at vi ikke mener der er gået lang nok tid endnu.
Derfor må vi desværre meddele dig, at det på nuværende tidspunkt bliver et nej til din ansøgning om at komme ind på Crafters.dk.

Du er velkommen til, at skrive en ny ansøgning på et senere tidspunkt, hvor vi nok skal kigge på den igen.

Mvh.
Duck
Post Reply