Ban Apeal

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
User avatar
Toffler_DK
Posts: 1
Joined: 21 May 2023, 10:03

Ban Apeal

Post by Toffler_DK »

Jeg sad og spillede på crafters i går, fra måske kl 17-18, så kom jeg på senere tidspunkt, måske 22:00 til 24:00 hvor en mod begynder at beskyl mig for at bruge x-ray, hvor jeg sidder og tænker, at jeg ikke har kunne, da jeg ikke har været på, da jeg var på fra 17-18, sad jeg er lærte serveren, men Holy_Duck, (Hjælp til hvor ting er, starter gear etc) og så gik jeg, så fra 22 og fremmed, var jeg i gang med at bygge min base, hvor han så kommer på og banner mig. Håber i tager tid af til at kigge på det. :x

Hilsen Toffler_DK / Simon
Ing : Toffler_DK
User avatar
neovo1999
Moderator
Posts: 183
Joined: 21 Mar 2011, 19:47

Re: Ban Apeal

Post by neovo1999 »

Toffler_DK wrote: 21 May 2023, 10:10 Jeg sad og spillede på crafters i går, fra måske kl 17-18, så kom jeg på senere tidspunkt, måske 22:00 til 24:00 hvor en mod begynder at beskyl mig for at bruge x-ray, hvor jeg sidder og tænker, at jeg ikke har kunne, da jeg ikke har været på, da jeg var på fra 17-18, sad jeg er lærte serveren, men Holy_Duck, (Hjælp til hvor ting er, starter gear etc) og så gik jeg, så fra 22 og fremmed, var jeg i gang med at bygge min base, hvor han så kommer på og banner mig. Håber i tager tid af til at kigge på det. :x

Hilsen Toffler_DK / Simon
Ing : Toffler_DK
Hey Toffler_DK
Jeg har lige set på din sag og kan se at den er god nok. Vi kan se at du har brugt x-ray, og derfor har du fået et ban. Og du kan ikke komme ind igen.

Hilsen Neovo1999
Post Reply