Unban request - GamerChrelle

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
User avatar
GamerChrelle
Posts: 2
Joined: 13 Apr 2023, 14:50

Unban request - GamerChrelle

Post by GamerChrelle »

Hej Crafters Jeg undskylder for de regelbrud jeg har lavet ind på serveren det undskylder jeg for. Grunden til at jeg vil komme tilbage på Crafters er for at være sammen med folk og spille sammen med dem. Jeg synes selv at I har en fed Minecraft server at spille på og har ikke fundet nogle lige så gode server at spille på. F.eks har i Bobs som er jeres Kryptovaluta og jeres events som jeg selv synes er mega fed og har altid glædet mig til dem F.eks den med jeres Arena med Chap kronen som jeg selv har inden på servern. Jeg tror hvis jeg kommer tilbage på serveren vil jeg nok passe mig selv, og have det sjovt med folk der inde og måske komme på eventyr med dem og finde på sjove ting :). jeg håber at i vil måske tænke over at jeg må måske komme tilbage på servern Vh GamerChrelle
User avatar
dragonzzdk
Posts: 4
Joined: 23 Oct 2018, 02:19

Re: Unban request - GamerChrelle

Post by dragonzzdk »

hvis du kan lide serveren så meget skulle du ikke bryde reglerne :)
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Unban request - GamerChrelle

Post by Ninjastick »

GamerChrelle wrote: 07 Jul 2023, 15:24 Hej Crafters Jeg undskylder for de regelbrud jeg har lavet ind på serveren det undskylder jeg for. Grunden til at jeg vil komme tilbage på Crafters er for at være sammen med folk og spille sammen med dem. Jeg synes selv at I har en fed Minecraft server at spille på og har ikke fundet nogle lige så gode server at spille på. F.eks har i Bobs som er jeres Kryptovaluta og jeres events som jeg selv synes er mega fed og har altid glædet mig til dem F.eks den med jeres Arena med Chap kronen som jeg selv har inden på servern. Jeg tror hvis jeg kommer tilbage på serveren vil jeg nok passe mig selv, og have det sjovt med folk der inde og måske komme på eventyr med dem og finde på sjove ting :). jeg håber at i vil måske tænke over at jeg må måske komme tilbage på servern Vh GamerChrelle
Tak for unban request. Vi vender den ved næste møde og så får du svar, her i tråden ^^


-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Post Reply