Unban requst

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
User avatar
TTDampz
Posts: 2
Joined: 06 Aug 2023, 22:50

Unban requst

Post by TTDampz »

Hej, det er næsten 1 år siden. Men jeg kom for at få unban, og vil sige jeg er ked af det over det, men kan heller ikke huske hvad jeg fik ban af, og nu vil jeg forklare hvordan jeg havde det på servern. Jeg savner at være på comunity, og bygge sammen med dem jeg var venner med. Se alle jeres videor på tiktok, så får man de minder på crafters.dk tilbage fx første gang jeg fik en plot af Gylp, sød person. Så kom gamerchrelle over spurgte om ploten til at ku lave den stor butik som jeg var med i som jeg var meget taknemlige for. Det betyde jeg blive venner med GamerChrelle, og tjente en mil på at sælge en plot som jeg fik gratis igen. Det var de bedste tider især i Julen der jeg gav gratis netherite igons :lol: og lavet min egen by lige siden af thor tror jeg han hed. og det sidste som jeg var allermest var stolt af var at være med i fælleskabet.

-fed comunity
-Events mega god
-Mods mega søde gøre deres arbejde


Kh TTDampz
Holy_Ducky_
Moderator
Posts: 108
Joined: 11 Sep 2022, 17:56

Re: Unban requst

Post by Holy_Ducky_ »

TTDampz wrote: 06 Aug 2023, 23:09 Hej, det er næsten 1 år siden. Men jeg kom for at få unban, og vil sige jeg er ked af det over det, men kan heller ikke huske hvad jeg fik ban af, og nu vil jeg forklare hvordan jeg havde det på servern. Jeg savner at være på comunity, og bygge sammen med dem jeg var venner med. Se alle jeres videor på tiktok, så får man de minder på crafters.dk tilbage fx første gang jeg fik en plot af Gylp, sød person. Så kom gamerchrelle over spurgte om ploten til at ku lave den stor butik som jeg var med i som jeg var meget taknemlige for. Det betyde jeg blive venner med GamerChrelle, og tjente en mil på at sælge en plot som jeg fik gratis igen. Det var de bedste tider især i Julen der jeg gav gratis netherite igons :lol: og lavet min egen by lige siden af thor tror jeg han hed. og det sidste som jeg var allermest var stolt af var at være med i fælleskabet.

-fed comunity
-Events mega god
-Mods mega søde gøre deres arbejde


Kh TTDampz
Hej TTDampz.

I de snart 13 år, hvor Crafters.dk har kørt er der aldrig, som i aldrig, blevet unbannet en spiller, der er røget ud for x-ray.

Vi på mod-teamet har igen til aften været ude og kigge i dine gange, hvor det for os er meget tydeligt, at x-ray har været på spil.

Hvilket er grunden til, at du har fået udelukkelse fra Crafters, derfor kan jeg desværre meddele dig, at det heller ikke vil være tilfældet ved dig at få unban.

Mvh.
Duck
User avatar
TTDampz
Posts: 2
Joined: 06 Aug 2023, 22:50

Re: Unban requst

Post by TTDampz »

Okay, det forstår jeg godt. Men heller lykke med servern håber det kommer til at gå godt på Crafters.dk
Post Reply