UNBAN request

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
User avatar
RunEpicAxe
Posts: 2
Joined: 19 Nov 2022, 17:04
Location: Din mors soveværelse
Contact:

UNBAN request

Post by RunEpicAxe »

Hr. IkkeElias jeg ved med sikkerhed at du har bygget et hagekors i en grotte på crafters serveren... dette er meget umodent og alligevel kan du blive på serveren. Jeg vil ønske at mods og admin ved at jeg ikke kan ændre min fortid men gøre mit bedste for at have en ordentlig fremtid. Den fremtid vil blive bedre med jeres hjælp kære crafters mods og admins. Jeg har i fortiden haft problemer med at udtrykke mig på en ordentlig og moden måde, men et unban ville være livs forandrende.

Tusind tak for jeres tid!
God aften!
Mvh RunEpicAxe
User avatar
neovo1999
Moderator
Posts: 183
Joined: 21 Mar 2011, 19:47

Re: UNBAN request

Post by neovo1999 »

RunEpicAxe wrote: 16 Jan 2024, 18:17 Hr. IkkeElias jeg ved med sikkerhed at du har bygget et hagekors i en grotte på crafters serveren... dette er meget umodent og alligevel kan du blive på serveren. Jeg vil ønske at mods og admin ved at jeg ikke kan ændre min fortid men gøre mit bedste for at have en ordentlig fremtid. Den fremtid vil blive bedre med jeres hjælp kære crafters mods og admins. Jeg har i fortiden haft problemer med at udtrykke mig på en ordentlig og moden måde, men et unban ville være livs forandrende.

Tusind tak for jeres tid!
God aften!
Mvh RunEpicAxe
Hey RunEpicAxe
Tak for din henvendelse Vi ville tage din sag op på vores næste møde, som er på søndag d.21/01-2024.

Du ville få svar i denne tråd :)

Hilsen neovo1999 (moderator)
Holy_Ducky_
Moderator
Posts: 108
Joined: 11 Sep 2022, 17:56

Re: UNBAN request

Post by Holy_Ducky_ »

Hej RunEpicAxe.
Tak for din ansøgning, vi har vendt den på mødet og er kommet frem til, at du har udstået din straf.
Det skal dog gøres klart, at du ikke har flere chancer.

Derudover så gider jeg ikke se på, at du forsøger, at hænge andre ud når det er DIG, som vil have unban. Det skriger umoden opførsel...

Kom på crafters og fang en mod så du kan få taget en regeltest.

Mvh.
Duck.
Post Reply