Hej Crafters-Staffs!
Jeg vil gerne undskylde for min opførsel på serveren, som førte til, at jeg blev bannet. Det var ikke min hensigt at skabe problemer, og jeg forstår nu, at min opførsel ikke var passende. Jeg har lært af mine fejl og lover, at det ikke vil gentage sig.
Jeg sætter stor pris på Crafters-samfundet og vil meget gerne have en ny chance for at deltage. Jeg håber, I vil overveje at ophæve mit ban, så jeg kan være en positiv del af serveren igen.
Mange tak for jeres tid og forståelse.
Venlig hilsen,
Oste_Reje
Ban fra crafters D:
-
- Moderator
Re: Ban fra crafters D:
Tak for din unban ansøgning.Hej Crafters-Staffs!
Jeg vil gerne undskylde for min opførsel på serveren, som førte til, at jeg blev bannet. Det var ikke min hensigt at skabe problemer, og jeg forstår nu, at min opførsel ikke var passende. Jeg har lært af mine fejl og lover, at det ikke vil gentage sig.
Jeg sætter stor pris på Crafters-samfundet og vil meget gerne have en ny chance for at deltage. Jeg håber, I vil overveje at ophæve mit ban, så jeg kan være en positiv del af serveren igen.
Venlig hilsen,
Oste_Reje
Der vil blive kigget på den ved næste møde.
Du får svar i tråden her.
Duck
-
- Moderator
Re: Ban fra crafters D:
Vi har kigget på din ansøgning og er kommet frem til, at du desværre ikke er klar til, at være en del af crafters fællesskabet endnu.Hej Crafters-Staffs!
Venlig hilsen,
Oste_Reje
Dette begrunder vi med graden af din umodneopførsel optil dit ban.
Mvh.
Duck