Banned

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
Marcus007363

Banned

Post by Marcus007363 »

Jeg beklager meget det der med at jeg tog ironet men det var en misforståelse jeg troede bare at jeg gerne måtte tage det vis jeg nu bare lagde nogen andre blocks igen det samme sted og jeg gav dig da ironet igen.
Forresten jeg tror bare jeg også var noget muggen efter jeg havde gået i en halv time for at komme hen til den by jeg var på vej hen til og så tp´et xcanner mig hen i den der mine som jeg allerede havde passeret en halv time siden.
(Ikke for at iritere men jeg synes altså bare ikke at det er en særglig god grund at smide mig ud fordi jeg misforstod noget)
(y)
julemand101

Re: Banned

Post by julemand101 »

Jeg beklager meget det der med at jeg tog ironet men det var en misforståelse jeg troede bare at jeg gerne måtte tage det vis jeg nu bare lagde nogen andre blocks igen det samme sted og jeg gav dig da ironet igen.
Jeg ved ikke hvem du taler til. Dog siger regel nummer 1 temmelig klart:
1. Du må ikke ændre konstruktioner (bygninger, monumenter, osv.) som ikke tilhøre dig.
Hvis du kan misforstå sådan en regel så egner du ikke til at være på denne server. Klagen er afvist.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

Ved den anden linje taler jeg om xcanner og det var nede i en grotte som jeg glemte at skrive. Jeg gik op af trappen og så et skilt med hvor der står... Du må gerne tage noget træ til tools vis du hjælper med at mine så gik jeg ned igen så ironet tog det fordi jeg havde misforstået det der med mine og for at være sikker på at jeg ikke havde haft ødelagt en speciel form i grotten puttede jeg det der cobble istedet. Altså kort sagt var det xcanner jeg mente jeg gav ironet til og jeg sagde omkring 3 gange undskyld. Vis jeg havde vidst at jeg blev banned fordi jeg havde misforstået noget nede i en grotte havde jeg da aldrig tænkt på at gære det.
(y)
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

Glemte en ting det var altså kun seks blokke ikke for at lyde iriterende altså.
(y)
xcanner

Post by xcanner »

Marcus007363 wrote:Glemte en ting det var altså kun seks blokke ikke for at lyde iriterende altså.
Du havde fjernet blocks, bygget blocks og taget ressourcer, hvor du ikke burde.
It's all about the community
xcanner

Post by xcanner »

xcanner wrote:
Marcus007363 wrote:Glemte en ting det var altså kun seks blokke ikke for at lyde iriterende altså.
Du havde fjernet blocks, bygget blocks og taget ressourcer, hvor du ikke burde.
Du kan poste herind om 7 dage, så vil jeg tage din sag på igen!
It's all about the community
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

Tusind tusind tusind tusind tak!! Xcanner... jeg vidste ikke ellers hvad jeg skulle lave i minecraft. Det er kedeligt at spille singleplayer udover at eksperimentere med redstone og de andre servere jeg kender og har set er intet i forhold tl denne her. Tak tak tak tak!! :D:D:D:D:D
(y)
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

Det jeg bare lige mente der at jeg er glad for at du lige vil lige prøve at snakke med mig sådan jeg har en chance til at komme ind igen. :D
(y)
bobiboblolo

Post by bobiboblolo »

Marcus et Lille hint du kan trykke edit I højre hjørne, så du ikke behøver at poste dobbelt. :D
Last edited by bobiboblolo on 13 Jun 2011, 17:36, edited 1 time in total.
Image
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

vis nogen admins inde på serveren læser denne besked kan de ikke så lige få xcanner til at tjekke sin indbakke jeg har sendt ham en besked
(y)
Post Reply