hej jeg gør alt hvad i vil have mig til at gøre!
- bekdas
hej jeg gør alt hvad i vil have mig til at gøre!
jeg vil gøre alt hvis jeg kan blive unbanned igen bygge gratis tunneler og mere side i jail i flere måneder. jeg brugte speedhack 1 gang. og det var casper der lærte mig det, og han fik en chance og jeg gjorde ikke. men jeg gør alt for at blive unbanned. jeg købte minecraft for at spille i crafters.dk bare en chance til. og jeg var i jail engang fordi jeg selv gad og det var for sjov
- Rekalty
Re: hej jeg gør alt hvad i vil have mig til at gøre!
Forkert forum. Flyttet.
- julemand101
Jeg vil lige tilføje følgende detaljer til sagen. Først og fremmest alle de interne mails som bekdas har spammet mig med igennem tiden siden han blev banned:
viewtopic.php?f=25&t=1098&p=5147&hilit=bekdas#p5145
Dette er min konklusion på sagen. En anden admin har lov til at komme med hans mening og jeg er klar på at diskuttere min mening. Derfor har jeg også lagt alt dokumentation frem der ligger til grund for min beslutning.
Jeg svarer så:undskyld bare en chance mere
Sent: 23 May 2011, 10:50
by bekdas
kan jeg ikke få en chance mere, jeg ved det ikke er meget men du får alt mit dia og guld. og kan jeg ikke side i jail i et par måneder bare jeg ikke er banned. jeg vidste godt jeg ikke måtte men casper fik en chance
Han svarer derefter:Re: undskyld bare en chance mere
Sent: 23 May 2011, 10:57
by julemand101
Tror du seriøst at du bliver unbanned ved at skrive direkte til mig og tilbyde mig ting? Hvad med at begynde at læse hvad jeg skriver til dig i stedet?
viewtopic.php?f=25&t=1098#p5147
Og efter den her omgang har du gjort dig uvenner med mig og jeg vil aldrig unban dig.
Hvis dette så bare var sandt men nej. Han skrev igen til mig d. 10 Juni:Re: undskyld bare en chance mere
Sent: 23 May 2011, 11:15
by bekdas
ok undskyld du høre ikke fra mig mere
Hvor jeg svarer:en ting mere
Sent: 10 Jun 2011, 15:42
by bekdas
Hvis jeg bliver unbanned, vil jeg gerne lave frivillig tunnel/bygge arbejde+ side i jail, så lang tid du ønsker. Håber jeg kan blive unbanned for dette
Derefter vil jeg tilføje følgende forum tråd hvor han forsøger at få et unban ved at skrive til mig i en tråd der ingen relevans har til denne ban sag:Re: en ting mere
Sent: 10 Jun 2011, 17:46
by julemand101
Du skal stadigvæk ikke skrive til mig for det hjælper dig på ingen måde. VI har allerede et forum til ban-beklagelser:
viewforum.php?f=23
Samt en udmærket guide til at skrive klagen/undskyldningen:
viewtopic.php?f=23&t=659
Du er stadig banned for evigt i mine øjne og dine private beskeder gavner på ingen måde din sag.
viewtopic.php?f=25&t=1098&p=5147&hilit=bekdas#p5145
Da han blev banned var det fordi han brugte speedhack. Jeg tog ham selv på fersk gerning og jeg ville teste ham loggede han hurtigt af og på for at deaktivere sit hack. Til dette ban har jeg skrevet følgende i vores admin-log:Re: Server oppe igen. Opdateret til Bukkit 798
by bekdas » 22 May 2011, 17:14
jule kan du ikke give mig en chance mere undskyld jeg gør det ikke igen
Ud fra hans opførsel på forummet med hensyn til den mængde spam mod min person vil jeg opretholde hans evige ban fra serveren. Hvis jeg modtager EN ENESTE MAIL mere fra bakdas omkring hans ban vil han desuden blive banned fra forummet i al evighed.bekdas er banned for evigt pga. brugen af speedhack samt han derefter forsøgte at krype udenom selvom det var tydeligt. Da jeg prøvede at få ham til at gå ned af en lige vej loggede han af og derefter på igen for at slå det fra.
Dette er min konklusion på sagen. En anden admin har lov til at komme med hans mening og jeg er klar på at diskuttere min mening. Derfor har jeg også lagt alt dokumentation frem der ligger til grund for min beslutning.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Rekalty
En mere velbegrundet sag er der vist ikke, jeg ser ingen grund til at omgøre hans ban, det Jule fremviser taler for sig selv.
- julemand101
Håber også at det her kan få folk til at tænke sig om inden de gør noget dumt på forummet efter et ban. Når jeg skriver at jeg notere tingene så gør jeg det også.
Konklusion: Lad vær med at blive uvenner med julemanden.
Konklusion: Lad vær med at blive uvenner med julemanden.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- bekdas
da du kom julemand havde jeg ikke speedhack, men ja jeg brugte det samme dag jeg forstår bare ikke hvorfor casper159951 fik en advarsel. får aldrig svar på det
- julemand101
Det kommer meget an på hvilken admin der tager folk i det. Jeg banner for det meste mens andre giver advarsler. Men ud fra din opførsel på forummet ser jeg på ingen måde at min beslutning er forkert.
- andreas1xd
fatter stadig ikke hvad speed hack er
- Marcus007363
- CptTomatoKing
Speed hack er hack af Minecraft der gør at du kan gå hurtigere.
Det skulle ikke være så let at bruge det efter 1.6 opdateringen (men kan sikkert godt lade sig gøre)
Den har sag startede hvis i 1.5
Det skulle ikke være så let at bruge det efter 1.6 opdateringen (men kan sikkert godt lade sig gøre)
Den har sag startede hvis i 1.5
⚒ To mine, or not to mine...