Mc ansøgning :)

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
jwg701

Mc ansøgning :)

Post by jwg701 »

Personlige infomationer

Navn: Jacob W. Grann
Alder:11
Land: Denmark/Danmark
Landsdel: Nordjylland
Fritid: Min familie, mine venner, computerspil og ellers andet der lige falder ind i min fritid :lol:
Spil: Jeg spiller selfølgelig Minecraft, Warcraft 3, World of warcraft, Garry's mod, Counter strike, Css, Black ops og alle mulige andre spil ;)

Minecraft Infomation

Navn ingame: JWG701
Regler: Har læst reglerne http://www.crafters.dk/?page_id=786
Synes især reglen om træfælning er genial.
Venner på crafters.dk: har 4 venner på serveren.
Altser jeg har spillet minecraft i 1 år nu og det er noget at det sjoveste jeg har spillet.
Elsker at se hvad andre har lavet og selv at vise de ting ´jeg fremstiller ingame.

Skyworld er sgu fedt! Elsker seriøst at i laver broer ovre til hver ø det er vildt fedt!
Skycity er sku også en vild by, men dog en syg lang metro tur.. og så enda uden minecart.
New pork city ligner sådan en rigtigt gammel dags by, den er også fed! (:

Nå kunne blive ved med at skrive om hvad der er fedt og hvad der ikk er men jeg håber i vil lukke mig ind på serveren sammen med mine venner (: Vi har aftalt at bygge noget stort sammen ude i skoven.
Men ja håber i accpeter mig (:

JWG701
Rekalty

Re: Mc ansøgning :)

Post by Rekalty »

Det ville være en fordel, hvis du nævnte hvem de 4 venner du havde herinde var? ;)
jwg701

Post by jwg701 »

Det er Fyhu, Cwg701, marcus121100, Mrthomsi (: og Phonix, men har har også lige lavet en ansøgning. (:
Rekalty

Post by Rekalty »

Din ansøgning følger ikke ligefrem det eksempel vi har lagt ud, men den er dog stadig ret god, og jeg kan godt acceptere den. Smut ind på serveren når du får tid, fang en mod og bliv testet i reglerne.
Post Reply