Alder: 19
Navn: Kevin
minecraft navn: MPC_Phoenix
Hvorfor vil jeg joine: Jeg har omkring 4 venner der spiller på jeres server hvor 2 af dem hele tiden spør mig om at joine, så hvis jeg for lov kan jeg måske få lidt fred^^ Og så har jeg lige fået en lyst til at bygge undervand så jeg vil være der for det meste af tiden, så i skal ikke bekymre jer om at jeg griefer.
Hvorfor skulle jeg have lov til at joine: Jo, Jeg kan bedst lide at være for mig selv og ikke bygge i et stort bebygget område, det øger bare chancerne for at blive griefed. Jeg er venlig, seriøs når det kræves, ellers så vil jeg bare passe mig selv.
Venner på serveren: fyhu, cwg, marcus, og jwg når han kommer ind.
Steam: ja Flack53
Sted: bor nede på de ensomme øer lolland - falster
Interesser: Jeg kan godt lide at bygge ting, spille computer, snakke med venner over skype, og være sammen med familien.
Minecraft erfaring: ah men der er lidt erfaring, men ikke meget, har lige fået spillet i sidste uge, men har dog blevet semi admin på en server og var det i 5 dage til de skiftede mod, og fjernede alles admin. Så jeg ved en smule om admin command også, ellers så det kun lige det basicske jeg kender.
Reglerne: Ja for mig at se er de rimlig standard, men Der er også ting jeg ikke har set på de andre servere, men de er meget fornuftige og acceptable, og jeg respectere dem fuldt ud, og vil prøve at følge dem så godt som muligt.
Ja det var sådan set min app, Håber jeg bliver godkendt så jeg kan få lidt fred fra cwg og fyhu^^ og ellers så ses vi på serveren vel, håber jeg.
Ansøgning om tilladelse til at joine
- MPC_phoenix
Ansøgning om tilladelse til at joine
Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
John F. Kennedy, Speech to UN General Assembly, Sept. 25, 1961
35th president of US 1961-1963 (1917 - 1963)
John F. Kennedy, Speech to UN General Assembly, Sept. 25, 1961
35th president of US 1961-1963 (1917 - 1963)
- Pars
Re: Ansøgning om tilladelse til at joine
Fin ansøgning, den er godkendt - fang en admin in-gam så du kan blive promoted